میز خدمت بسیج ادارات در چهارمحل خورگام برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 اکتبر 2019 | 16:23 ب.ظ
میز خدمت بسیج ادارات در چهارمحل خورگام برگزار شد میز خدمت بسیج ادارات شهرستان رودبار با حضور امام جمعه محترم شهرستان رودبار.اداره کل برق استان گیلان. اداره کل اوقاف استان گیلان.فرمانداری شهرستان رودبار.ادارات؛ جهادکشاورزی، برق، اوقاف، گاز، منابع طبیعی، راه و مسکن، در مسجد صاحب الزمان (عج) چهارمحل خورگام برگزار شد. امام‌جمعه رودبار در نشست میز خدمت چهارمحل رودبار با بیان اینکه مسؤولین در […]

میز خدمت بسیج ادارات شهرستان رودبار با حضور امام جمعه محترم شهرستان رودبار.اداره کل برق استان گیلان. اداره کل اوقاف استان گیلان.فرمانداری شهرستان رودبار.ادارات؛ جهادکشاورزی، برق، اوقاف، گاز، منابع طبیعی، راه و مسکن، در مسجد صاحب الزمان (عج) چهارمحل خورگام برگزار شد.

امام‌جمعه رودبار در نشست میز خدمت چهارمحل رودبار با بیان اینکه مسؤولین در قبال مشکلات و مطالبات مردم پاسخگو باشند، اظهار کرد: وقتی مسؤولیت قبول می‌کنیم باید بپذیریم که زیر سؤال برویم و در قبال سؤالات و انتقادات، پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام سید حسن سیدمحمدی با تأکید بر خروجی داشتن جلسات افزود: حضور مسؤولین در بین مردم بسیار ارزشمند است اما انتظار داریم این جلسات نتیجه‌بخش بوده و گرهی از مشکلات مردم بگشاید.

محمداسماعیل حبیبی در نشست میز خدمت چهارمحل با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت هستند، اظهار کرد: دغدغه اصلی مسؤولین، رفع مشکلات است و تمام تلاشمان را در این راستا انجام می‌دهیم.

معاون امور عمرانی فرماندار رودبار با اشاره به گازدار شدن روستای فرارود گفت: با تمهیدات صورت گرفته مشکل گاز روستای فرارود نیز حل می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت اعتباری در شهرستان رودبار افزود: بودجه شهرستان در سالجاری ۲۱ میلیارد تومان بوده و باید با این بودجه کار ۹۰ میلیاردی تحویل دهیم و تحقق این امر، نیازمند تلاش و کوشش همه مسؤولین است.

حبیبی با تأکید بر استفاده از سرمایه بخش خصوصی تأکید بیان کرد: با کمک بخش خصوص و همراهی دولت و همچنین مشارکت مردم، یکی پس از دیگری مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه رودبار نیز با اشاره به اهداف برگزاری میز خدمت اظهار کرد: نشست میز خدمت فرصتی برای دیدار چهره به چهره مسؤولین با مردم است و این اقدام می‌تواند درروند گره‌گشایی مشکلات مردم سرعت ببخشد.

مُسَیب محمدجانی از تشکیل بیش از ۲۰ جلسه میز خدمت اداری و کارمندی در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: بسیج ادارات و کارمندی شهرستان رودبار در راستای تسهیل امورات مردم، با تشکیل اردوهای جهادی اداری و کارمندی اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی با تأکید بر حل مشکلات از سوی مسؤولین افزود: حضور مسؤولین در بین مردم مایه دلگرمی اهالی و روستاییان است و انتظار داریم نسبت به رفع مشکلات اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

‍ عضو شورای روستای چهارمحل نیز در جمع مدیران و مسؤولین شهرستان رودبار در میز خدمت اداری و کارمندی با اشاره به بیان بخشی از مشکلات این روستا اظهار کرد: مشکل آب شرب یکی از مشکلات اساسی روستای بزرگ چهارمحل است.

احمد حسین زاده با بیان اینکه ساماندهی جداول و خیابان‌های روستا مطالبه دیگر ما از مسؤولین است، گفت: عدم درآمد، اشتغال و همچنین کاهش جمعیت روستای چهارمحل سبب شده تا شورا از پنج نفر به سه نفر و دهیاری از تمام‌وقت به پاره‌وقت تبدیل شود و مشکلاتی برای روستاییان ایجاد کند.

وی با اشاره به توانمندی‌های گردشگری بخش خورگام و روستای چهارمحل افزود: برخی از اهالی مجوز گردشگری دریافت کردند ولی تاکنون تسهیلات گردشگری به آن‌ها تعلق نگرفته است.

عضو شورای اسلامی روستای چهارمحل با بیان اینکه خورگام قطب دام‌پروری شهرستان است، تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌های خوب در زمینه دامداری و دام‌پروری در روستای چهارمحل، از مسؤولین انتظار می‌رود نسبت به اخذ مجوز دامداری زمینه را هموار کنند.

حسین زاده با بیان اینکه روستای بزرگ چهارمحل پزشک ندارد، خاطرنشان کرد: مردم روستا برای رسیدگی به امورات درمانی باید به شهر بره سر و شهرهای مرکزی مراجعه کنند.

وی با اشاره حوادث تلخ و ناگوار در بخش سوانح جاده‌ای افزود: ایجاد تپه خاکی و نصب گاردریل به‌منظور جلوگیری و کاهش تصادفات در محورهای منطقه از ملزومات و نیازهای روستا است/فارس

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار