یادداشت روز؛

کاش رگ گردن برخی مسئولین برای رفع مشکلات مردم شهرستان رودبار کلفت شود نه برای ارباب رجوع

شاهین آبزن – روزنامه نگار – مستند ساز
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 سپتامبر 2019 | 10:34 ق.ظ
کاش رگ گردن برخی مسئولین برای رفع مشکلات مردم شهرستان رودبار کلفت شود نه برای ارباب رجوع ( این گزارش برای پیگیری و رسیدگی اداری به فرماندار محترم شهرستان ارسال گردید) درفک خبر؛سال هاست در شهرستان رودبار و در برخی از اداراتی که دارای مساحت زیاد و باغات زیتون و انواع میوه می باشد، پس از باردهی درختان زیتون و دیگر محصولات، روسای محترم و ظاهرا دلسوز آن ادارات که در مواردی […]

( این گزارش برای پیگیری و رسیدگی اداری به فرماندار محترم شهرستان ارسال گردید)

درفک خبر؛سال هاست در شهرستان رودبار و در برخی از اداراتی که دارای مساحت زیاد و باغات زیتون و انواع میوه می باشد، پس از باردهی درختان زیتون و دیگر محصولات، روسای محترم و ظاهرا دلسوز آن ادارات که در مواردی انگشت شمار بی کارترین ادارات شهرستان هم می باشند ضمن اینکه سال ها از امکانات دولتی نظیر: خودرو که بیشتر صرف رتق و فتق امورات شخصی می باشد، منزل مسکونی، حق ماموریت، و حتی اجاره ماشین آلات به بخش خصوصی، امکانات رفاهی  دیگر، بدون پرداخت کرایه و یا پول حامل های انرژی در حال زندگی هستند و برای خودشان دولت مستقل تشکیل داده اند، این محصولات را برداشت می کنند و خود و خانواده شان از بیت المال استفاده میکنند و یک لیوان آب هم رویش می نوشند و به ریشه بقیه مردم می خندند و جالب تر اینکه از اینکه نزدیک به یک دهه در شهرستان حکم رانی کرده روی سر مردم نازنین شهرستان رودبار منت گذاشته و به آنها توهین هم می کنند و نهاد و مسئولی هم کار به کارشان ندارد و هر روز هم رگ گردنشان کلفت و کلفت تر می شود.

 کار به جایی رسیده است که ادای انسان های دلسوز و دایه مهربان تر از مادر را برای پرسنل تحت امر خود در می آورند و فکر می کنند کسی از اعمال خلافشان خبر ندارد.

دوست عزیز و به اصصلاح دلسوز، چرا فکر میکنی کسی کاری به کار تو و کارهای خلافت ندارد؟

چرا فکر می کنی که گردن کلفت شده ای؟

چرا فکر می کنی کسی مدرکی از کارهای خلافت ندارد؟

چرا فکر می کنی با مظلوم نمایی، سکوت و کچ کردن گردن در جلسات و قربان صدقه رفتن مدیران بالادست خودت می توانی جایگاه خودت را در شهرستان تثبیت کنی؟

باید به عرض شما برسانم دوره این کارهای پوپولیستی و حکومت کردن و خوردن از بیت المال از سوی شما به اتمام رسیده و باید در خصوص تک تک مواردی که ما از آن مطلع هستیم پاسخ گو باشی و به مردم شهرستان رودبار پاسخ دهی هرچند که جواب تو هیچ دردی را دوا نمی کند.

دوست عزیز باید جوابگو باشی این همه مال و منال و….. را از چه راهی بدست آوردی؟

دوست عزیز اگر لازم باشد در زمان مقتضی در مورد تک تک موارد ذکر شده فیلم و عکس داریم که حتما به مسئولین ارائه خواهیم کرد.

دوست عزیز امثال تو و افرادی که دارند از بیت المال می خورند کم نیستند اما بدان که به جای اینکه رگ گردنت را برای ارباب رجوع و کارمندان تحت امرت کلفت کنی برو خودت را پاک کن، تو و آنهایی که از چند کیلو محصول زیتون هم نمی گذرند هیچ جایگاهی در بین مدیران دلسوز و مردم شهرستان رودبار ندارند و بدان که شماها هم، هم اکنون هیچ اعتبار و جایگاهی در بین مردم شهرستان رودبار ندارید، باور نمی کنی؟ در آینده نظر سنجی عملکرد شماها در بین مردم شهرستان رودبار منتشر خواهد شد.

از فرماندار شهرستان رودبار درخواست دارم تا نسبت به این گزارش و موارد مشابه با جدیت وافر موضوع پیگیری شود. در صورت نیاز نام ادارات مزبور به فرماندار محترم ارسال می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار