فرماندار رودبار در دیدار جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

در هفته دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات کشور بازخوانی می گردد

علی رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 24 سپتامبر 2019 | 12:26 ب.ظ
در هفته دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات کشور بازخوانی می گردد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با وی گفت: در هفته دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات کشور در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن بازخوانی می گردد. وی افزود: این هفته فرصتی است تا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با وی گفت: در هفته دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات کشور در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن بازخوانی می گردد.
وی افزود: این هفته فرصتی است تا ارزشهای ناب اتحاد و همدلی، اخوت و برادری، ایمان و اتکال راسخ به خداوند متعال، اطاعت صادقانه از امام و پرهیز از منیت ها را مرور کنیم و به خود ببالیم که با این ارزشها آنچه را خواستیم توانستیم.
فرماندار گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایران اسلامی به تمام دنیا نشان دادند که ملتی که اسوه ای چون اباعبدالله الحسین(ع)و شهادت دارد، اسارت و تسلیم در برابر زور و ظلم را ندارد.
وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس امسال را در طلیعه گام دوم انقلاب پاس می داریم و تجلیل می کنیم
رزمندگان، جانبازان، آزادگان، خانواده های معظم شهدا و جاویدالاثرهای آن سالهای حماسه که اسوه های ایثار و پایمردی هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار