معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان خبر داد:

شبکه هنرمندان حوزه اجتماعی گیلان تشکیل می شود

علی رضائی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 17 سپتامبر 2019 | 14:37 ب.ظ
شبکه هنرمندان حوزه اجتماعی گیلان تشکیل می شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محسن جعفری امروز در نشست با جمعی از هنرمندان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان رسانه‌ با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: معاونت اجتماعی سپاه قدس استان گیلان از طرح‌ها و ایده‌های هنری در حوزه ازدواج آسان، کاهش طلاق، پیشگیری از اعتیاد و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محسن جعفری امروز در نشست با جمعی از هنرمندان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان رسانه‌ با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: معاونت اجتماعی سپاه قدس استان گیلان از طرح‌ها و ایده‌های هنری در حوزه ازدواج آسان، کاهش طلاق، پیشگیری از اعتیاد و رفع آسیب‌های اجتماعی حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه معتقدیم هنر و رسانه بهترین ابزار برای فرهنگ‌سازی در جامعه است، افزود: هنرمندان گیلانی در سطح کشور و بین‌المللی سرآمد بوده و از همه اصحاب هنر، تئاتر، مستندسازان، بازیگران، سینما، فیلم کوتاه و تهیه‌کنندگان برای مشارکت در ساخت محصولات شاخص و فاخر فرهنگی دعوت می‌کنیم.

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه در حوزه احیای امربه‌معروف و نهی از منکر نیز برنامه‌های خوبی را در ۱۶ شهرستان گیلان در حال اجرا داریم، گفت: برای احیای این فریضه الهی از ائمه جمعه و جماعات، هیئت‌های امنای مساجد، اساتید و دانشگاهیان کمک می‌خواهیم.

جعفری با اشاره به اینکه رسانه نقش مهمی را در آموزش، فرهنگ‌سازی و بسط و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه دارد، بیان کرد: گیلان از استان‌های پیشتاز در حوزه رسانه بوده و در همین راستا شبکه خبرنگاران محرومیت‌زدایی استان تشکیل و فعال‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه هنر می‌تواند خوب و بد و هنجار و ناهنجار را برای آحاد جامعه از هم تفکیک کند، تصریح کرد: به همین دلیل این ابزار در کاهش جرم و یا اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به جامعه می‌تواند بسیار مؤثر و اثربخش باشد.

به گفته معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان شبکه هنرمندان حوزه اجتماعی در این استان با همکاری بسیج صداوسیما و بسیج هنرمندان تشکیل می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار