فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان:

انقلاب اسلامی مقتدرانه به پیش می رود/خدمت رسانی به مردم نیاز به حضور شبانه روزی و مستمر مدیران است/ در هفته دولت 119 پروژه به ارزش 920 میلیارد ریال در شهرستان رودبار افتتاح شد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 سپتامبر 2019 | 12:10 ب.ظ
انقلاب اسلامی مقتدرانه به پیش می رود/خدمت رسانی به مردم نیاز به حضور شبانه روزی و مستمر مدیران است/ در هفته دولت 119 پروژه به ارزش 920 میلیارد ریال در شهرستان رودبار افتتاح شد درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد گفت: در نخستین سال از گام دوم انقلاب اسلامی مفتخریم که انقلابمان به رغم تمام بدخواهیها، دشمنیها، جنگ، تهدید و تحریم همچنان مقتدرانه با پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به […]

درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد گفت: در نخستین سال از گام دوم انقلاب اسلامی مفتخریم که انقلابمان به رغم تمام بدخواهیها، دشمنیها، جنگ، تهدید و تحریم همچنان مقتدرانه با پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پیش می رود.
وی افزود:آنها که آرزوی شکست نظام اسلامی را داشتند یکی پس از دیگری یا در جهالت و عناد و آرزوی دست نیافتنی خود باقی ماندند و یا استخوانهایشان پوسیده است.
فرماندار گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری خلف صالح امام راحل عظیم الشان و فرمانده مقتدر آن در اقیانوس پرتلاطم جهان مادی امروز به سوی اعتلای خود در پیش است و دولت تدبیر و امید هم با هدایت رئیس جمهوری مدبر و شخصیتی که برای نخستین بار کلمه امام را برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کار بردند تمام فشارهای سنگین دشمنان را تحمل می کند تا کمترین فشار به مردم وارد آید.
وی باگرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور سالهای ایثار، حماسه و اقتدار ایران اسلامی در مقابل تمام دنیای کفر با ماشین جنگی و بوقهای تبلیغاتی شان دانست و از دستگاههای اداری در اجرای برنامه های هفته دولت که 119 پروژه به ارزش 920 میلیارد ریال افتتاح شد قدردانی کرد.
فرماندار با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاهها و بهار علم گفت: آموزش و پرورش اقدامات مربوط به ایجاد فضای پرنشاط در مدارس را فراهم نماید و در این راستا دستگاههای اداری به ویژه شهرداریها مددکار باشند.
وی افزود: صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات و دیگر دستگاههای متولی بر بازار خصوصا لوازم التحریر نظارت داشته باشند.
فرماندار رودبار سکونت مدیران را در شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: خدمت رسانی به مردم نیاز به حضور شبانه روزی و مستمر مدیران است و آنان کار را فقط به ساعت اداری اکتفا نکنند و وقت بیشتری برای رفع مشکلات مردم بگذارند.
ضیایی گفت: در آستانه برداشت زیتون نیاز است جهادکشاورزی همکاری نموده و نسبت به مهار آفت مگس زیتون اقدام جدی صورت گیرد تا آسیبب کمتری به باغداران زیتون وارد گردد.
فرماندار با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری گفت: در سایه امنیت، سلامت و مشارکت به عنوان سه اصل برگزاری انتخابات تلاش نمائیم در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب حماسه ای دیگر را از مردم شاهد باشیم.
در این نشست همچنین نماینده، امام جمعه و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رودبار مطالبی را بیان کردند، ادارات جهادکشاورزی و آموزش و پرورش به ارائه گزارش پرداختند و روسای جدید دستگاههای اداری معرفی گردیدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار