طی حکمی؛

طالبی، به عنوان رئیس پلیس راهور جدید گیلان منصوب شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 12 سپتامبر 2019 | 08:15 ق.ظ
طالبی، به عنوان رئیس پلیس راهور جدید گیلان منصوب شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛سرهنگ امیر طالبی به عنوان رئیس جدید پلیس راهور استان گیلان انتخاب شد. سرهنگ امیر طالبی که پیش از این به عنوان جانشین پلیس راهور استان گیلان فعالیت می کرد به عنوان رئیس جدید پلیس راهور جانشین سرهنگ محمدی در این سمت شد. در همین راستا سرهنگ محمدی در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛سرهنگ امیر طالبی به عنوان رئیس جدید پلیس راهور استان گیلان انتخاب شد.

سرهنگ امیر طالبی که پیش از این به عنوان جانشین پلیس راهور استان گیلان فعالیت می کرد به عنوان رئیس جدید پلیس راهور جانشین سرهنگ محمدی در این سمت شد.

در همین راستا سرهنگ محمدی در پیام خداحافظی خود آورده است:

از پله های نفس گیر قلعه رود خان گذر شدیم!
یارب عنایتی، نصف جهان خان دیگر است!

ماموریت سه ساله اینجانب در گیلان، سرزمین باران، تلاش و فرهنگ با گذر زمان سپری شد. اکنون که تقدیر موافق تدبیر شده و هنگام وداع فرا رسیده است؛ خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما گیلانیان گرامی سپری کنم.

به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت آنچه را که در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم تا از آلام مردم شریف و کم توقع استانم در حوزه ترافیک بکاهم، و همچنین از آموزه های انسانی، اخلاقی و تخصصی همکاران پر تلاش و اندیشمند خودم بهره مند گردیدم.

ضمن عرض سپاس و قدردانی از همه دوستانی که در راه تحقق اهداف کاری، ترافیکی و ایمنی عبور و مرور در استان و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف؛ همکار و یاریگر حقیر بودند صمیمانه قدردانی میکنم.

از صمیم قلب، سربلندی و سعادت را برای همه عزیزان از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار