پژمان بهاديوند،بازيكن لوشاني تیم شهروند ساری طی مصاحبه ای مطرح کرد:

از رضايت در تيم فعلی و پشت سر گذراندن مصدوميت سخت تا گلايه از مسئولين شهری و ورزشی لوشان

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 سپتامبر 2019 | 20:33 ب.ظ
از رضايت در تيم فعلی و پشت سر گذراندن مصدوميت سخت تا گلايه از مسئولين شهری و ورزشی لوشان پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر/ نام پژمان بهاديوند براي فوتسالي هاي گيلان نامي آشناست. او در سال هاي گذشته با درخشش در سوپر ليگ گيلان نام خود را بر سر زبان ها انداخت و با ادامه ي روند رو به رشد خود هم اكنون در تيم ليگ برتري شهروند ساري توپ مي زند. مصاحبه اي […]

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر/ نام پژمان بهاديوند براي فوتسالي هاي گيلان نامي آشناست. او در سال هاي گذشته با درخشش در سوپر ليگ گيلان نام خود را بر سر زبان ها انداخت و با ادامه ي روند رو به رشد خود هم اكنون در تيم ليگ برتري شهروند ساري توپ مي زند. مصاحبه اي را با اين بازيكن لوشاني ترتيب داديم و از وضعيت كنوني وي سوالاتي را مطرح كرديم.

بهاديوند در خصوص مصدوميت سختي كه داشت صحبت هاي خود را آغاز كرد و اذعان داشت: اگر در جریان باشید فصل گذشته رباط صلیبیم پاره شد و هشت ماه درگیر مصدومیت بودم؛ اما خدا را شاكرم كه آن دوران سخت را پشت سر گذاشتم و در حال حاضر وضعیت بدنی خوبي دارم و كاملا اماده ام.

پژمان در ادامه از وضعيت فعلي خود در شهروند ساري نيز رضايت داشت و گفت از لحاظ تايم بازي و شرايطم در اين تيم خوشحالم.

بازيكن لوشاني شهروند در خصوص سوالي مبني بر سرمايه گذاري بيشتر در ليگ برتر امسال و بالا رفتن سطح مسابقات نيز معتقد است كه امسال شرایط لیگ خوب است و تیم ها از لحاظ فنی به يكديگر نزديك هستند كه امتیازهای جدول گواه بر این قضیه مي باشد.

بهاديوند در رابطه با احتمال حضورش در تيم ملي نيز اين چنين پاسخ داد كه تلاش خود را خواهد كرد و با توجه به اينكه امسال خوب كار كرده است و روند رو به رشدي داشته اميدوار است كه روزي پيراهن تيم ملي را تن كند.

در انتها از پژمان خواستيم كه صحبتي با لوشاني ها انجام دهد كه وي اذعان داشت كه باعث افتخار وي است كه اهل لوشان مي باشد و از دوستان خود كه همواره وي را تشويق كردند تشكر كرد. بهاديوند در ادامه گلايه اي نيز مسئولان شوراي شهر و هيات فوتبال اين شهر داشت كه پشت وي را خالي كردند و هيچ كمكي حتي در حد جويا شدن از وضعيت وي تا كنون نداشته اند.

براي پژمان بهاديوند آرزوي موفقيت در بالاترين سطح فوتسال كشور را داريم و اميدواريم اين ستاره ي ارزشمند فوتسال گيلان به تيم ملي دعوت شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار