دور سوم جام حذفی فوتبال کشور؛

حذف زود هنگام ملوان و صعود پرگل داماش گیلانیان به مرحله بعد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 8 سپتامبر 2019 | 09:04 ق.ظ
حذف زود هنگام ملوان و صعود پرگل داماش گیلانیان به مرحله بعد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در جریان دور سوم جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف شهرداری این شهر رفت که در پایان نیمه اول بازی دو تیم  با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، سعید حلافی در دقیقه ۲۳ برای انزلی چی ها و اویس کرد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در جریان دور سوم جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف شهرداری این شهر رفت که در پایان نیمه اول بازی دو تیم  با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، سعید حلافی در دقیقه ۲۳ برای انزلی چی ها و اویس کرد جهان در دقیقه ۳۸ برای شاگردان پاشازاده گلزنی کردند.

در نیمه دوم نیز جهانگیر عسگری در دقیقه ۷۸ گل برتری ماهشهری ها  را به ثمر رساند

گفتنی است تیم ملوان که تغییرات زیاد مدیریتی طی روزهای اخیر داشته در این بازی بدون سرمربی است و در طول مدت بازی هیچ کدام از اعضای نیمکت لب خط برای هدایت تیم نبود.

جشنواره گل داماش گیلان

داماش گیلان در اولین دیدار خود در جام حذفی فوتبال ایران  برابر میهمان خود به برتری دست یافت.

این دیدار که در استادیوم سردارجنگل رشت و برابر تیم مهرگان دره شهر ایلام برگزار می شد، داماشی ها توانستند در نهایت با چهار گل حریف خود را در هم بکوبند.

 گل های این مسابقه را معراج پورتقی دقیقه ۲۲ ، سینا شاه عباسی دقیقه ۵۰ و ۶۴ و بهتاش میثاقیان دقیقه ۶۷  به ثمر رساندند.

 

گفتنی است مرحله چهارم یا همان یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور، پس از انجام قرعه کشی و با حضور تیم های لیگ برتری قرار است طی روزهای ۷ و ۸ مهرماه برگزار شود‌.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار