فرماندار رودبار در بین الصلاتین نماز جمعه رودبار:

وحدت، ایجاد امید در مردم و تلاش جهادی تکلیف و هدف مهمی است

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 30 آگوست 2019 | 12:33 ب.ظ
وحدت، ایجاد امید در مردم و تلاش جهادی تکلیف و هدف مهمی است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در بین الصلاتین نماز جمعه رودبار گفت: در حال حاضر وحدت و همدلی، پرهیز از تخریب، مایوس نکردن مردم و ایجاد امید در آنان و تلاش جهادی برای رسیدن به قله پیروزی تکلیف و هدف مهمی است. وی با گرامی داشت یاد و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در بین الصلاتین نماز جمعه رودبار گفت: در حال حاضر وحدت و همدلی، پرهیز از تخریب، مایوس نکردن مردم و ایجاد امید در آنان و تلاش جهادی برای رسیدن به قله پیروزی تکلیف و هدف مهمی است.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهداء دولت گفت: نظام و انقلاب اسلامی ایران در ابتدای گام دوم در اوج اقتدار با پرچم پرافتخار اسلام نبوی و استقلال وگامی استوار به پیش می رود.
فرماندار افزود: به تعبیر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی آنان که آرزوی شکست انقلاب را داشته اند اکنون استخوانهایشان پوسیده است و آنانکه رویای تسلیم دولت و نظام اسلامی را دارند هرگز آرزویشان محقق نخواهد شد.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید هم در شرایط سختی که دشمنان برای ما رقم زده اند تمام تلاش خود را به کار بسته است و بیشترین فشار را تحمل می کند تا کمترین فشار به مردم وارد شود.
فرماندار گفت: در شهرستان رودبار هم با همدلی و وحدتی که بین فرماندار، ائمه جمعه، نماینده واعضاء شورای تامین وجود دارد قدمهای خوبی برای توسعه و عمران برداشته شده است .
وی یادآور شد: با تلاش فرزندان مردم در ادارات و نهادهای شهرستان رودبار 119پروژه به ارزش 920 میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح و تقدیم مردم شد که برای 352 نفر فرصت شغلی فراهم گردید.
فرماندار خاطرنشان کرد: با حضور استاندارگیلان در روستای گردویشه خورگام و روشن شدن مشعل گاز در آن آرزوی دیرینه مردم این منطقه و نه روستای دیگر که شاید در گذشته نه چندان دور رویای دست نیافتنی بود محقق شد و کام مردم ما به خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید شیرین گشت.
وی گفت: شاخص برخورداری گاز ما اکنون 6/89 درصد است که نسبت به رقم 26 درصد سال سال 92 تفاون بسیار شگرفی دارد و انتظار داریم عنقریب شهرستان سبزی را داشته باشیم.
فرماندار گفت: از نمازگزاران و رودباریهای عزیز سراسر کشور که دل در گرو توسعه، عمران و آبادانی شهرستان دارند استدعا دارم مدد نمایند تا با گام های بلند تر و استوار تر به سوی رفع تنگناها و مشکلات و دست یابی به پیشرفت و تعالی شهرستان حرکت کنیم و انشاء اله رودباری توسعه یافته داشته باشیم.
ضیایی گفت: در طول ماههای اخیر17 مدیر کل وارد برای بررسی و رفع مشکلات رودبار به این شهرستان آمده اند که نتایج خوبی در پی داشته است.
فرماندار گفت: به همراه نماینده رودبار و مدیر عامل آبفار گیلان نود میلیارد ریال اعتبار از سازمان آب و فاضلاب کشور برای آبرسانی به شهرستان اعتبار اخذ شده است و از سد آیت اله بهجت شهر بیجار هم به 14 روستای بلوکات آبرسانی می شود.
وی افزود: سد دیورش هم آب شرب شهرهای توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل، لوشان و روستاهای مسیر را تامین می کند.
فرماندار همچنین گفت: برای حفظ بازار پویای زیتون و اشتغال آن مسیر برگشت آزادراه رشت-قزوین از داخل شهر رودبار عبور می کند.
ضیائی با تاکید بر خدمت صادقانه و بی منت مسئولان تاکید کرد؛ مدیران شهرستان رودبار باید در این شهرستان مستقر شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار