امام جمعه موقت شهرستان رودبار در خطبه های عبادی و سیاسی این شهرستان:

بسیاری از مفاسد، طلاق ها، عدم تشکیل خانواده بخاطر مشکلات اقتصادی است

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 23 آگوست 2019 | 16:21 ب.ظ
بسیاری از مفاسد، طلاق ها، عدم تشکیل خانواده بخاطر مشکلات اقتصادی است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام حمید رهبرشاد در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نماز گزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: برای ترویج آموزه های دینی نباید ترس و واهمه ای داشته باشیم و پست و موقعیت نباید مانع دفاع از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام حمید رهبرشاد در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نماز گزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: برای ترویج آموزه های دینی نباید ترس و واهمه ای داشته باشیم و پست و موقعیت نباید مانع دفاع از آرمانهای دین شود.

خطیب موقت جمعه شهرستان رودبار، با بیان اینکه راه حل مشکلات خدا شناسی و باتقوایی است، ادامه داد: در مسیر دین گام برداشتن، انجام واجبات و ترک محرمات انسان را به سعادت می رساند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری، بیان داشت: چهل سال اول انقلاب را با دست خالی شروع کردیم اما شروع گام دوم با اقتدار همراه است.

حجت الاسلام رهبرشاد، افزود: امر معیشت دغدغه امروز مردم است و بسیاری از مفاسد، طلاق ها، عدم تشکیل خانواده بخاطر مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به مناسبت های هفته، بزرگداشت ابوعلی سینا روز پزشک، آغاز هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را گرامی داشت/زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار