ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان عنوان کرد؛

در تخصیص اعتبارات ؛ کوهستانی،صعب العبور،وسعت گسترده و محرومیت شهرستان رودبار لحاظ نمی شود

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 آگوست 2019 | 10:07 ق.ظ
در تخصیص اعتبارات ؛ کوهستانی،صعب العبور،وسعت گسترده و محرومیت شهرستان رودبار لحاظ نمی شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان گفت؛ در سال جاری برای اشتغالزایی ۷۱۲ نفر در بخشهای صنعت، کشاورزی، بوم گردی و دیگر بخشها هدفگذاری کرده ایم که امیدواریم با مشارکت و همکاری دستگاههای مرتبط استان به این هدف دست یابیم. محمد صالح ضیایی افزود؛ بیست درصد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان گفت؛ در سال جاری برای اشتغالزایی ۷۱۲ نفر در بخشهای صنعت، کشاورزی، بوم گردی و دیگر بخشها هدفگذاری کرده ایم که امیدواریم با مشارکت و همکاری دستگاههای مرتبط استان به این هدف دست یابیم.
محمد صالح ضیایی افزود؛ بیست درصد زیتون کشور در رودبار تولید می شود و ۸۵ درصد زیتون تولیدی کشور هم در این شهرستان عرضه می شود و دولت برای حفظ بازار زیتون مسیر برگشت باقیمانده آزادراه رشت قزوین را از رودبار عبور می دهد.
وی با توجه به اختصاص اعتبارات برای اجرای پروژه های عمرانی یادآور شد: در تخصیص اعتبارات کوهستانی، صعب العبور، وسعت گسترده و محرومیت شهرستان رودبار لحاظ نمی شود.
فرماندار با بیان اینکه ۷۵ درصد معادن در رودبار واقع شده است اما عوارضی از برداشت معادن عاید رودبار نمی شود، گفت: مجوز برداشت معادن شهرستان رودبار در استان صادر می شود و سودی هم عاید این شهرستان نمی شود.
نماینده رودبار هم در این نشست با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان گفت؛ دشمن فروش نفت ما را مورد تحریم قرار داده است و حتی شرکتهای خارجی تامین کننده قطعات شرکتهای داخلی هم تحت فشار دشمن قرار گرفته اند.
منوچهر جمالی افزود؛ از معاون پارلمانی رئیس جمهوری خواسته ام ارتقاء لوشان به بخش را که از وزارت کشور به هیات دولت رفته است و نیز مصوبه دو هزار میلیارد تومانی مجلس و اختصاص چهار میلیون تن قیر برای آسفالت شهرها و معابر و راههای روستایی را اجرا نمایند.
امام جمعه لوشان هم گفت: مناطق مختلف شهرستان رودبار مشکل آب شرب دارد و سد آیت الله بهجت شهربیجار که آب شرب بخش اعظم گیلان را تامین می کند به مناطق رودبار آبرسانی نمی کند.
حجت الاسلام علی اکبر بابایی افزود؛ عبور آزادراه رشت قزوین از خارج شهرهای لوشان، منجیل و رستم آباد اقتصاد این مناطق را تحت تاثیر قرار داده استدکه احداث مجتمع های بین راهی را ضروری کرده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت هم در نشست شورای اداری رودبار در لوشان گفت؛ بعد از انقلاب هیچ کجا ایستایی نداشتیم و کشور روز به روز در حال رشد بوده است که البته در تراز مردم نبوده است و دلیل آن ضعف مدیریتها و نظارت و نیز دشمنی ها بوده است.
آیت الله فلاحتی افزود؛ مسئولان در هیچ نقطه ای مردم را نا امید نکنند چرا که امروز همه نهضتهای آزادی بخش دنیای بشر امیدشان ایران است.
وی گفت؛ به پیشانی گیلان یعنی شهرستان رودبار بی مهری یا کم توجهی شده است.
وی افزود؛ در گیلان سازمان چای داریم ولی سازمان زیتون نداریم، زیتون استانهای دیگر و استان قم را به نام رودبار می فروشند.
آیت اله فلاحتی افزود؛ از سر سوز گفته ام که پرداخت عوارض توسط رودباریها خنده دار و جفا است که همشهریها در داخل استان عوارض بپردازند و استدلالهایی که آورده اند قابل قبول نیست.
وی گفت؛ صمت و جهاد کشاورزی در صنایع تبدیلی و کوچک و توسعه بنگاههای کوچک زودبازده که بازدهی و اشتغالزایی بیشتر و آسیب کمتری دارد تلاش کنند.
وی از مسئولان خواست از هجوم زمین خوارها جلوگیری کنند که به مردم خیانت می کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار