آیت الله رودباری صبح امروز در خصوص ماه محرم و مداحی این ایام اظهار داشت:

مداحان از عامه مردم بالاتر هستند زیرا به امام حسین(ع) نزدیک‌تر اند

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 15 آگوست 2019 | 13:35 ب.ظ
مداحان از عامه مردم بالاتر هستند زیرا به امام حسین(ع) نزدیک‌تر اند به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آیت‌الله سید مجتبی رودباری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: مداحان از عامه مردم بالاتر هستند زیرا به امام حسین(ع) نزدیک‌تر بوده و عمر خود را صرف نوحه‌خواتی برای ایشان کردند. استاد عالی حوزه علمیه گیلان […]

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آیت‌الله سید مجتبی رودباری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: مداحان از عامه مردم بالاتر هستند زیرا به امام حسین(ع) نزدیک‌تر بوده و عمر خود را صرف نوحه‌خواتی برای ایشان کردند.

استاد عالی حوزه علمیه گیلان با تاکید بر دعا برای مشکلات مملکت تصریح کرد: از امام حسین(ع) برای برطرف شدن مشکلات کشور کمک بخواهید زیرا ایشان آقازاده واقعی هستند و اگر چیزی از ایشان بخواهیم حتما به ما می‌دهند.

وی با بیان اینکه مداحان نوکر امام حسین(ع) هستند و می‌توانند از محضر ایشان حاجت بگیرند بیان کرد: چند سال قبل شفای جراحت دستم را از امام رضا(ع) گرفتم و همه ائمه اطهار(ع) نیز این گونه به ما لطف دارند.

رودباری خاطرنشان کرد: مداحان باید به خدا و امام حسین(ع) متقی باشند و از ارتکاب به گناهان خودداری کنند و همچنین برای گریه گرفتن از مردم در روضه دروغ نگویند و از پرداختن به داستان‌های غیرواقعی اجتناب کنند.

استاد عالی حوزه علمیه گیلان با تاکید بر اینکه نباید مداحی محل دکان و کسب افراد شود تصریح کرد: بزرگان این عرصه هرگز مبلغی را برای مداحی تعیین نمی‌کردند و شما نیز برای چند شب مداحی مبلغی را مشخص نکنید.

رودباری ابراز داشت: مداحان باید اشعار وزین بخوانند و با خواندن کتب تاریخی مربوط به کربلا و مقتل معتبر اطلاعات درستی را به افراد انتقال دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار