درفک خبر/ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا وسیما با اشاره به اینکه هیچ معلمی حق تنبیه بدنی و لفظی دانش آموزان را ندارد و در هر صورت محکوم خواهد شد گفت: ۲۵ اسفند ماه پارسال در یکی از مدارس ابتدایی شهر رستم آباد رودبار معلمی در ساعت زنگ ورزش یکی از دانش آموزان پسر پایه ششم را با لگد زد که این امر باعث شکستکی خفیف در ناحیه پا او شد و طبق اعلام پزشکان متخصص و پزشک قانونی وی ۲ ماه طول درمان دارد.
نادر جهان آرای افزود: اگر چه اخیرا در فضای مجازی پیچیده شده است که این دانش آموز فلج شده است اما پزشکی قانونی این مساله را تایید نمی کند.
وی تصریح کرد: بزودی هم بررسی های بیشتر در این زمینه انجام می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای سلامتی کامل این دانش آموز از هیچ کوششی دریغ نمی کند گفت: با توجه به اینکه این حادثه ناگوار در روزهای پایانی سال گذشته اتفاق افتاده بود آموزش و پرورش برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموز ۱۲ جلسه معلم خصوصی به منزل وی فرستاد تا عقب ماندگی های تحصیلی وی جبران شود که همین امر باعث شد تا وی در امتحانات نهایی قبول شود.
نادر جهان آرای در پایان اعلام کرد: اداره کل آموزش و پرورش گیلان تا سلامتی کامل این پسر بچه رودباری تمام هزینه های پزشکی وی را پرداخت می کند و تاکنون نیز بخش از آن را به خانواده وی پرداخت کرده است