جزئیات برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش اعلام شد:

آزمون استخدامی چگونه برگزار می‌شود؟

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 13 آگوست 2019 | 19:20 ب.ظ
آزمون استخدامی چگونه برگزار می‌شود؟ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: برای استخدام از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان طبق جدول زمانی در نظر گرفته شده از سوی سازمان اداری و استخدامی عمل می‌کنیم. جذب نیروی جدید از طریق ماده 28 همراه با آزمون استخدامی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: برای استخدام از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان طبق جدول زمانی در نظر گرفته شده از سوی سازمان اداری و استخدامی عمل می‌کنیم.

جذب نیروی جدید از طریق ماده 28 همراه با آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خواهد بود و همزمان با شروع نام نویسی این آزمون علاقمندان به حرفه معلمی هم می‌توانند برای نام نویسی اقدام کنند.

زمان نام نویسی آزمون استخدام آموزش و پرورش طی یکی دو هفته آینده آغاز می‌شود و در شرایط فعلی ادامه کار با سازمان امور اداری و استخدامی خواهد بود احتمالاً زمان برگزاری آزمون در شهریور ماه باشد؛ آموزش و پرورش جداول مربوط به رشته، استان و مقاطع تحصیلی را اعلام کرده است.

در آزمون امسال 12 هزار مجوز جذب نیروی جدید داریم که از مهر 98 دوره یک ساله آموزشی خود را آغاز می‌کنند و زمان فعالیت آن‌ها از مهر 99 خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار