یادداشت روز؛

‍ پایان غصه های قصه ی عوارضی با تدبیر انقلابی دادستان جوان

غلامرضا دولتی فعال سیاسی؛
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 13 آگوست 2019 | 18:46 ب.ظ
‍ پایان غصه های قصه ی عوارضی با تدبیر انقلابی دادستان جوان درفک خبر/تحمیل پرداخت عوارض آزادراه به مردمی که برای تردد در مسیر روستاهای بخش رحمت آباد و دهستان بلوکات و رستم آبادشمالی، رفت وآمد به مزارع کشاورزی یا رفت و برگشت به مرکز استان چاره ای جز عبور از آزاد راه ندارند فی الواقع تضییع حقوق آنان است. این مساله علاوه بر تحمیل هزینه مالی […]

درفک خبر/تحمیل پرداخت عوارض آزادراه به مردمی که برای تردد در مسیر روستاهای بخش رحمت آباد و دهستان بلوکات و رستم آبادشمالی، رفت وآمد به مزارع کشاورزی یا رفت و برگشت به مرکز استان چاره ای جز عبور از آزاد راه ندارند فی الواقع تضییع حقوق آنان است.
این مساله علاوه بر تحمیل هزینه مالی به مردم، در شهرستان رودبار بعنوان نمادی از تبعیض و بی عدالتی و سرخوردگی بدل شده و بعنوان یک مطالبهعمومی حدودا 8 ساله و حتی در حد یکی از موضوعات اصلی رقابتها و وعده های انتخاباتی شهرستان تبدیل شده بود.

وعده نمایندگان سابق و فعلی مجلس شورای اسلامی از جمله نماینده فعلی رودبار، آقای دکتر جمالی مبنی بر جابجایی ایستگاه عوارضی به ورودی استان هیچگاه رنگ واقعیت بخود نگرفت.

طومار تهیه شده توسط جمعی از فعالان اجتماعی و پشتیبانی و حمایت ارزشمند ائمه محترم جمعه شهرستان و حتی امام جمعه محترم مرکز استان نیز علی رغم اینکه جدی ترین فعالیت در این زمینه محسوب میشد به فرمولی منتج شد که مورد استقبال مردم قرار نگرفت.

تنظیم و اجرای مراسم کلنگ زنی عوارضی! با حضور مسئولان استانی و نماینده شهرستان در ورودی شهر لوشان نیز نه تنها نتوانست افکار عمومی را قانع کند که عوارضی درحال انتقال است، بلکه مباحث مطرح شده پیرامونی، بی اعتمادی به نماینده و مسئولان دولتی – که ادعا میکردند این کلنگ زنی برای انتقال عوارضی است- بیشتر کرد زیرا:
اولا؛ اخبار متواتری کلنگ زنی را برای ایستگاه ایست و بازرسی و نه عوارضی عنوان میکرد.
ثانیا؛نصب دستگاههای کنترل الکترونیک ورود و خروج آزاد راه بود که آب پاکی را روی دست مردم ریخت که نه تنها عوارضی جابجا نمیشود که برای گذر از هر میزان از آزادراه باید عوارض پرداخت شود.

ب- با انتصاب آیت الله رئیسی در ریاست قوه قضائیه، رویکردهای ارزشمندی از جمله احیای حقوق عامه سرلوحه کار دستگاه قضایی قرار گرفت، جوانگرایی در دستگاه قضایی دیگر رویکرد ارزشمند این قوه بود تا شجاعت و دانایی را به منظور احیای حقوق عامه به هم پیوند زند.

دادستان شجاع، جوان و انقلابی شهرستان رودبار آقای هادی بشری با صدور ابلاغی به فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار، دستور دادند از خودروهای پلاک رودبار در گذر از آزادراه عوارض دریافت نگردد و برای خودروهای شاغلین در رودبار با پلاک سایرشهرستانها که به شهرستان آمد و شد دارند کارت ویژه صادر شده و دستگاههای کنترل الکترونیک نیز از سطح شهرستان جمع آوری گردد.
دادستان جوان و انقلابی شهرستان، این دستور را در راستای احیای حقوق عامه دانسته و تاکید کرده که تخلف از این دستور مصداق تحصیل نامشروع تلقی خواهد شد.

مشکلی که طی هشت سال با وعده های مکرر دو نماینده و چند فرماندار حل نشده بود، با دستور دادستان جوان و انقلابی شهرستان رودبار در شرف حل شدن است.

مردم شهرستان رودبار سپاسگزار دادستان جوان خویش اند که دادشان ستانده و بالاتر آنکه امید را به مردم هدیه کرده است.

رفتار انقلابی و مردمی دادستان محترم در عین حال انتظارات از ایشان را بالا خواهد برد، انتظاراتی از جنس احیای حقوق عامه در حفظ منابع طبیعی، مبارزه با ‌کوه خواری، معادن و زمین خواری و و و

ج- مصادره به مطلوب این رفتار انقلابی توسط شخصیت های سیاسی و اجرایی و تقنینی خلاف اخلاق است و پاسخ محکم و البته بهنگام مردمی را به همراه خواهد داشت که سالها به وعده تان دل بستند و وفا نکردید.

تشکر و سپاس و امتنان مردم متوجه دادستان انقلابی جوانی است که ‌وعده‌ نداد و البته ‌عمل کرد.

امروز مردم شریف و صبورمان، تفاوت مدیریت جوان‌انقلابی با مدیریت وابسته غیر انقلابی را بهتر درک و لمس میکنند.
هرگاه در سخنان بزرگان نظام از رفتار انقلابی مدیران یاد میشود منظور همین رفتارهایی است که حق خواهانه است و امید آفرین میشود.
صرفا در مدیریتهای انقلابی و مردمی است که امید و شوق و شور ایجاد شده و مردم طعم خدمت را خواهند چشید.

به امید فراگیرشدن رفتارهای انقلابی و مردمی مدیران و البته گزینش مدیران جوان انقلابی در همه سطوح برای نیل به دولت جوان انقلابی.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار