یادداشت روز؛

در مظلومیت خبرنگاران رودباری!/خبرنگاران رودباری فرزند خوانده شما نیستند که با آنان اینگونه رفتار می کنید؟

بابک قلیزاده دارستانی
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 آگوست 2019 | 13:03 ب.ظ
در مظلومیت خبرنگاران رودباری!/خبرنگاران رودباری فرزند خوانده شما نیستند که با آنان اینگونه رفتار می کنید؟ درفک خبر/ هرساله 17 مرداد مصادف است با روز خبرنگار که در روند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه نقش اساسی دارند .هنوز این صنف در معیشت و حقوق وبیمه و کارطاقت فرسا با مشکلات عدیده ای روبرو می باشند که شابسته است بعد از چهل سال برای آنانی که در خط مقدم خبر […]

درفک خبر/ هرساله 17 مرداد مصادف است با روز خبرنگار که در روند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه نقش اساسی دارند .هنوز این صنف در معیشت و حقوق وبیمه و کارطاقت فرسا با مشکلات عدیده ای روبرو می باشند که شابسته است بعد از چهل سال برای آنانی که در خط مقدم خبر و اطلاع رسانی یک جامعه پویا هستند فکری اساسی شود.
اما شهرستان محروم و مظلوم رودبار خبرنگارانی دارد که با کمترین دست مزد و بدون هیچ گونه چشم داشتی برای اعتلاء فرهنگ این منطقه تلاش می کنند .متاسفانه مسئولان این شهرستان گویا آنان را فراموش کرده اند. در برهه ای که می بینیم در اکثر شهرستان ها با دعوت خبرنگاران و پذیرایی با شکوه و اهدای هدایای نفیس از کار سترگ آنان تقدیر می شود و برای دستمزد و بیمه شغلی آنان دستورات مقتضی صادر می شود متاسفانه در رودبار شاهد می باشیم خبرنگاران بعلت نداشتن جایگاه ثابت شغلی ( دستمزد و بیمه مناسب ) جلسه برگزاری تقدیر از خبرنگاران با حضور مسئولان را تحربم می کنند و به نوعی خواستند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند….
آقایان مسئول آیا مگر ابن خبرنگاران رودباری با چه زبانی بگویند که هنور تامین شغلی ندارند ؟ ….
هنوز دستمزد کافی نمی گیرند؟….
هنوز بیمه نبستند؟ ….
و دهها مشکل دیگر دارند ….
خبرنگاران رودباری فرزند خوانده شما نیستند که با آنان اینگونه رفتار می کنید؟…..
بخدا خبرنگاران رودباری مظلوم هستند که با داشتن مشکلات فراوان هنوز در صف اول اطلاع رسانی هستند و در پاسداری از فرهنگ این منطقه عرصه را ترک نکرده اند ؟ ….با آنان مهربان باشید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار