یادداشت روز؛

رسانه ها، مطالبه گر عملکرد مسئولان و پیگیر مطالبات شهروندان باشند.

حمید طالبی منجیلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 آگوست 2019 | 12:46 ب.ظ
رسانه ها، مطالبه گر عملکرد مسئولان و پیگیر مطالبات شهروندان باشند. درفک خبر/ بیش از دو سال از عمر شورای پنجم می گذرد، انتظار می رود اعضای محترم شورا گزارش عملکرد دو ساله خود را به شهروندان ارائه دهند و بی شک این حق مردم است که مطلع شوند طی این دو سال چه اقداماتی در شهر صورت گرفته است . امید است مدیریت شهری منجیل […]

درفک خبر/ بیش از دو سال از عمر شورای پنجم می گذرد، انتظار می رود اعضای محترم شورا گزارش عملکرد دو ساله خود را به شهروندان ارائه دهند و بی شک این حق مردم است که مطلع شوند طی این دو سال چه اقداماتی در شهر صورت گرفته است .

امید است مدیریت شهری منجیل وعده چند روز اخیر دکتر نوبخت در جمع مسئولان شهرستان مبنی بر احداث رمپ ورود و خروج آزادراه و تسریع در ساخت ایستگاه راه آهن منجیل را تا حصول نتیجه پیگیر باشند و همچنین از جناب دکتر جمالی انتظار داریم در خصوص پیگیری مطالبات وراث مالکین اراضی نیروگاه بادی که وعده آنرا داده بودند به سرانجام برسانند ، شهر منجیل و شهرک های حومه مشکلات فراوانی دارند و موارد ذکر شده قطره ای بود از دریای مشکلات که بارها از تریبون های مختلف منعکس گردیده است و امیدواریم نماینده مردم‌ شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار محترم ، امام جمعه معزز و اعضای شورای اسلامی پیگیر مطالبات مردم شهر دارالمومنین منجیل باشند.

از رسانه ها و خبرنگاران هم این انتظار می رود در کنار پوشش اقدامات مثبت صورت گرفته، نسبت به مطالبات شهروندان نیز بی تفاوت نباشند و رسالت خبرنگاری خود را به نحوه احسنت انجام دهند و مدیریت شهری نسبت به گذشته تعامل بیشتری با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشند.

امام رحمه الله می فرمایند: «همه کسانی که دست اندرکار هستند و امور مملکت را می گردانند، به هر جوری که هست، بفهمند که حکومت ها باید در خدمت ملّت باشند به مردم ثابت کنند که ما خدمتگزاریم، در انجام هر کاری، داشتن انگیزه نیکو بسیار مهمّ است. انگیزه اصلی انسان های مؤمن در تصدی هر پستی و انجام هر کاری، جلب رضایت خداوند است. اگر کاری هر چند بزرگ، از این مسأله مهم دور باشد، ارزشی ندارد.

✍ حمید طالبی منجیلی

  1. خداداد   آگوست 17, 2019  

    ماکه سالهاست می نالیم اماعجب از مسئولین رودبار تنها شهر نیست روستا هم حاضرنیستند وظایف قانونی شوراهها ودهیاران را انجام دهند مثلا اسطلخ جان یارو دردودوره اومده یک بار جلسه نذاشته وامورمالی دهیاری بخش هم همه را به نحو احسن مستند سازی کرده تا مو لای درز نره بخشدار هم میگه همه صحیح است دردمردمو کی میرسه

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار