ریاست شورای اسلامی شهر منجیل در دیدار با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در فرمانداری رودبار کرد:

آزاد راه از کنار منجیل عبور کرده ولی هیچ راه دسترسی مناسب برای مردم این شهر در نظر گرفته نشده است!

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آگوست 2019 | 07:31 ق.ظ
آزاد راه از کنار منجیل عبور کرده ولی هیچ راه دسترسی مناسب برای مردم این شهر در نظر گرفته نشده است! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ ریاست شورای اسلامی شهر منجیل در این نشست با بیان اینکه امروز دغدغه مردم منجیل هشت کیلومتر باقیمانده از آزادراه نیست بلکه مشکلات ناشی از افتتاح آزادراه بدون در نظر گرفته شدن شهر منجیل است . رئیس شورای شهر منجیل گفت :نبود رمپ ورود و خروج مناسب و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ ریاست شورای اسلامی شهر منجیل در این نشست با بیان اینکه امروز دغدغه مردم منجیل هشت کیلومتر باقیمانده از آزادراه نیست بلکه مشکلات ناشی از افتتاح آزادراه بدون در نظر گرفته شدن شهر منجیل است .

رئیس شورای شهر منجیل گفت :نبود رمپ ورود و خروج مناسب و ترانشه حاصل از احداث راه آهن برای شهروندان منجیلی مشکلات عدیده ای ایجاد کرده است.

مهندس حسینی افزود : آزاد راهی از کنار شهر عبور کرده است و هیچ راه دسترسی مناسب برای مردم این شهر در نظر گرفته نشده است و به سبب آن همشهریان یا در شهرهای مجاور پیاده میشوند و یا با عبور از عرض آزادراه با طی مسافت بسیار زیاد وارد شهر می شوند.
وی یاد آور شد: در محدوده شهرک بابائیان منجیل ترانشه حاصل از آزادراه شرایطی شبیه طوفان های شن، بدتر از آنچه در زابل رخ میدهد برای مردم این شهرک ایجاد کرده است که به طور قطع رفع این موارد نیاز به مساعدت و دستور جنابعالی برای تسریع در اجرا توسط پیمانکار پروژه آزادراه دارد.
مهندس حسینی همچنین با بیان این موضوع که در اجرای آزادراه و راه آهن خط قزوین رشت، این شهر عملا به شهر کارگاهی برای احداث این پروژه ها تبدیل شده است افزود بسیاری از زیرساخت های این شهر از بین رفته است، بالغ بر چند میلیارد تومان خسارت به معابر شهر منجیل علی الخصوص شهرک ایثارگران وارد کرده که بازسازی و بهبود آن جزو تعهدات دولت بوده و با توجه به وضعیت مالی شهرداری ها تهیه این بودجه نیاز به نگاه ویژه دولت برای تامین این اعتبار خواهد داشت.منجیل خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار