فراخوان واگذاری اماکن ورزشی؛

156 مکان ورزشی استان گیلان از طریق مزایده عمومی واگذار می شوند

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 5 آگوست 2019 | 07:44 ق.ظ
156 مکان ورزشی استان گیلان از طریق مزایده عمومی واگذار می شوند اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان در نظردارد تعداد 156 مکان ورزشی را از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار نماید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در نظر دارد اماکن ورزشی خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در نظر دارد اماکن ورزشی خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ((www.setadiran.ir و به شماره مزایده5098003276000001 ، بصورت الکترونیکی واگذار نماید.
زمان انتشار در سایت: 98/5/9روز چهارشنبه
مهلت دریافت اسناد مزایده : از تاریخ 98/5/9 روز چهارشنبه لغایت 98/5/16 چهارشنبه
تاریخ بازدید : از تاریخ 98/5/9 روز چهارشنبه لغایت 98/5/16روز چهارشنبه ( متقاضیان در این بازه زمانی میتوانند از مکان مورد نظر خود بازدید بعمل آورند.)
آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت: از تاریخ 98/5/17 روز پنجشنبه لغایت 98/5/30 روز چهارشنبه
زمان بازگشایی : تاریخ 9/6/2 روز شنبه
زمان اعلام به برنده: تاریخ 98/6/14 روز پنجشنبه
((شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده دستگاه اجرائی))
رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:
1-برگزاری مزایده عمومی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده؛ شامل دریافت اسناد مزایده ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
2-کلیه اطلاعات مورد اجاره، شامل؛ مشخصات، شرایط و نحوه اجاره، در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده و بررسی و انتخاب می باشد.
3-علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (Token) با شماره ذیل تماس حاصل نمایند:
  • مرکز پشتیبانی و راهبردی سامانه 41934-021
  • سایر اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setsdiran.ir بخش ثبت پروفایل مزایده گر موجود است.
اماکن ورزشی جهت واگذاری به شرح ذیل می باشد:
شهرستان املش 5 مکان ورزشی- شهرستان آستارا 13 مکان ورزشی- شهرستان آستانه اشرفیه 6 مکان ورزشی- شهرستان بندرانزلی 17 مکان ورزشی- شهرستان تالش 11 مکان ورزشی- شهرستان رشت 15 مکان ورزشی- شهرستانرضوانشهر 6 مکان ورزشی- شهرستان رودبار 9 مکان ورزشی- شهرستان رودسر 9 مکان ورزشی- شهرستانسیاهکل 6 مکان ورزشی- شهرستان شفت 6 مکان ورزشی- شهرستان صومعه سرا 15 مکان ورزشی- شهرستان فومن 7مکان ورزشی- شهرستان لاهیجان 13 مکان ورزشی- شهرستان لنگرود 13 مکان ورزشی- شهرستان ماسال 5 مکان ورزشی (در مجموع تعداد 156 مکان ورزشی)
نکته :
1- برنده مزایده مکلف است نسبت به نگهداری و بهره برداری صحیح از تاسیسات و تجهیزات فنی از قبیل موتورخانه، سیستم گرمایش و سرمایش و تصفیه خانه، اقدام و تجهیزات و تاسیسات فوق را در پایان قرارداد وفق صورتجلسه تحویل به ادارات ، مسترد نماید.
2-افراد مکلف به حفظ کاربری رشته ورزشی مربوط به مکان ورزشی واگذار شده می باشد.
3-مستاجر مکلف است بابت قرارداد اجاره (در پایان قرارداد) ضمن تسویه هزینه حامل های انرژی (آب و برق و گاز و تلفن) نسبت به اخذ مفاصا حساب از تامین اجتماعی اقدام و به دبیرخانه ماده 88 استان ارائه نماید.
4-قیمت های پیشنهادی می بایست بصورت ماهیانه باشد.
مدت قرارداد اجاره 3 سال خواهد بود
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار