مدیر کل آموزش وپرورش گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح کرد:

گیلان ، موفق به کسب مقام اول با سوادی اولیای بی سواد در سال 97 شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 4 آگوست 2019 | 09:17 ق.ظ
گیلان ، موفق به کسب مقام اول با سوادی اولیای بی سواد در سال 97 شد به گزارش پایگاه خبری درفک خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آماده سازی مدارس، توزیع کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیز و نوسازی واحدهای آموزشی از مجموعه اقدامات آموزش و پرورش استان برای استقبال از سال تحصیلی جدید است. نادر جهان آرای در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری درفک خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آماده سازی مدارس، توزیع کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیز و نوسازی واحدهای آموزشی از مجموعه اقدامات آموزش و پرورش استان برای استقبال از سال تحصیلی جدید است.

نادر جهان آرای در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به تحصیل وی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان استان گیلان با احتساب دانش‌آموزان مقطع پیش دبستانی به ۳۹۳ هزار نفر می‌رسد تصریح کرد: کل نیروهای آموزش و پرورش استان گیلان ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر است و ۵ هزار و ۳۹۷ مدرسه نیز در گیلان با ظرفیت بیش از ۲۰ هزار کلاس میزبان دانش آموزان گیلانی هستند.

وی با برشمردن ابعاد مختلف پروژه مهر در طول سال تحصیلی گفت: شروع اول مهر به عنوان مصداق مقدماتی  آغاز سال تحصیلی و همچنین عنصر مهم تر آن، کیفیت بخشی عرضه خدمات آموزشی در طول سال تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به موفقیت سوادآموزی استان گیلان در سطح کشور گفت: در حالی که در سال ۹۶ رتبه دوم جذب اولیای بی سواد را کسب کردیم، امسال توانستیم مقام اول با سوادی اولیای بی سواد را از آن خود کنیم.

جهان آرای با تأکید بر استفاده بهینه از املاک آموزشی اظهار داشت: در جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش در زمینه فروش سه ملک آموزش و پرورش مصوبه صادر شد و در این راستا تعیین تکلیف ساختمانهای استیجاری، بخشی از پاسداشت دارایی های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی تنها استخر در حال ساخت فرهنگیان در رشت اظهار امیدواری کرد با همت اداره کل راه و شهرسازی و کمک سازمانهای مردم نهاد این پروژه و همچنین کمبود شدید مدرسه در مسکن مهر رشت به زودی برطرف شود.دیارمیرزا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار