افتخاری دیگر برای شهرستان رودبار؛

جایزه بهترین فیلم کوتاه شانزدهمین جشنواره فروزن امریکا به فیلمساز منجیلی از شهرستان رودبار زیتون رسید

حمید پورکان
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 جولای 2019 | 19:52 ب.ظ
جایزه بهترین فیلم کوتاه شانزدهمین جشنواره فروزن امریکا به فیلمساز منجیلی از شهرستان رودبار زیتون رسید درفک خبر/فیلم کوتاه داستانی تایفون به نویسندگی و کارگردانی (مصطفی اکبری منجیلی) که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار تولید شده است در هشتمین حضور بین المللی خود موفق شد جایزه بهترین فیلم کوتاه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم فروزن سانفرانسیسکو را از آن خود کند. فیلم تایفون به زندگی پسر بچه ای می […]

درفک خبر/فیلم کوتاه داستانی تایفون به نویسندگی و کارگردانی (مصطفی اکبری منجیلی) که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار تولید شده است در هشتمین حضور بین المللی خود موفق شد جایزه بهترین فیلم کوتاه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم فروزن سانفرانسیسکو را از آن خود کند.
فیلم تایفون به زندگی پسر بچه ای می پردازد که مادر خود را ازدست داده و همراه پدرش در یک باغ زندگی می کند و پدرش برای امرار معاش صید غیرمجاز انجام می دهد و… . این فیلم داستانی کوتاه در آبان ماه سال ٩٧ در شهر منجیل تصویربرداری شده است و در این فیلم ایلیا حسنی، یوسف یزدانیان، حسین جوانبخت و مرتضی قارداشخانی فرزند شادروان اقاخان قارداشخانی هنرمند بازیگر ( زیر درختان زیتون ) مرحوم کیا رستمی که به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین در این اثر سروش علیزاده به عنوان تصویربردار، مهیار ماندگار به عنوان تدوینگر، امید شعبانی و ایلیا ضیایی به عنوان صدابردار، سورنا افخم الشعرا به عنوان تصحیح نور و رنگ، پوریا افرا و مصطفی مهربان به عنوان دستیار کارگردان، نیلوفر ترابی به عنوان منشی صحنه، میثم سیدنژاد به عنوان مدیر تولید، صادق بندار به عنوان عکاس و پیام امدادی به عنوان طراح صحنه و لباس با مصطفی اکبری منجیلی همکاری داشتند.
جشنواره فیلم فروزن همه ساله از ١٧ تا ٢١ جولای در بخشهای فیلم بلند و کوتاه در شهر سانفرانسیسکو امریکا برگزار می شود. گفتنی است مصطفی اکبری منجیلی از فیلمسازان و مدرسین انجمن سینمای جوانان رودبار است که کارشناسی سینما را از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران کسب کرده و دانشجوی کارشناسی ارشد تهیه کنندگی در دانشکده صدا و سیما است.
ضمن عرض تبریک به همکار و دوست عزیز هنرمندم جناب ( مصطفی اکبری منجیلی ) موفقیت روز افزون داریم برای این افتخار هنری شهر منجیل

گروه فرهنگی و هنری فجر منجیل 🌺حمید پورکان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار