امام جمعه موقت رودبار، در آئین خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیان داشت:

تکیه به جوانان راه رهایی از مشکلات است

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 26 جولای 2019 | 11:13 ق.ظ
تکیه به جوانان راه رهایی از مشکلات است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید رهبرشاد، در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: زبان منشا بسیاری از گناهان است، خیلی ها افتخار می کنند که گفتار خود پاسخ تند به یک فرد دادند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید رهبرشاد، در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: زبان منشا بسیاری از گناهان است، خیلی ها افتخار می کنند که گفتار خود پاسخ تند به یک فرد دادند.

وی، با تاکید بر اینکه تربیت کلامی را از سنین کودکی به فرزندان بیاموزیم، گفت: برخورد کلامی مناسب پدر و مادر در تربیت فرزندان نقش بسزایی دارد.

خطیب موقت جمعه رودبار، ادامه داد: مظاهر گناه در جامعه بیشتر شده است و ایمانها کمرنگ شده است.

وی با اشاره به سخنان و توصیه های مقام معظم رهبری به ائمه جمعه، گفت: جوانان از سرمایه های این کشور هستند که نیاز به اشتغال، ازدواج و… دارند و نا امید کردن جوانان منکر است.

حجت الاسلام رهبرشاد، بیان داشت: بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام و مذاکرات آشکار شد بنابراین تکیه به دشمن گره گشای مشکلات کشور نخواهد بود.

وی ادامه داد: تکیه به جوانان راه رهایی از مشکلات است همانطور که با تکیه به جوانان از هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم.

امام جمعه موقت رودبار، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه محفلی برای همدلی است و مردم ایران اسلامی چهل سال سنگر نماز جمعه را ترک نکرده اند.

حجت الاسلام رهبرشاد، اضافه کرد: در بین مردم بودن و با مردم بودن مسئولین گره گشای بسیاری از مشکلات است و در کنار مردم بودن توسط ائمه جمعه در صحنه های سرنوشت ساز انقلاب محسوس است.زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار