ضیایی فرماندار رودبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان مطرح کرد:

214 میلیارد و 545 میلیون ریال اعتبار عمرانی به رودبار اختصاص یافته است

علی رضائی
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 جولای 2019 | 17:24 ب.ظ
214 میلیارد و 545 میلیون ریال اعتبار عمرانی به رودبار اختصاص یافته است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت : دویست و چهارده میلیارد و پانصد و چهل و پنج میلیون ریال اعتبار عمرانی از سه منبع اعتباری به شهرستان رودباراختصاص یافته است. وی با اشاره محدودیتهای اعتباری دولت گفت: ادارات دولتی باید صرفه جویی، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت : دویست و چهارده میلیارد و پانصد و چهل و پنج میلیون ریال اعتبار عمرانی از سه منبع اعتباری به شهرستان رودباراختصاص یافته است.
وی با اشاره محدودیتهای اعتباری دولت گفت: ادارات دولتی باید صرفه جویی، اثر بخشی و کارایی در انجام پروژه ها و تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات از مبادی استان و ادارات کل با جدیت پیگیری نمایند.
وی بر نظارت جدی، مستمر و متوالی بر روند اجرای پروژه های عمرانی و گزارش به فرمانداری تاکید کرد و افزود: بررسی دقیق و فنی موانع ایجاد پروژه ها و همچنین تلاش برای مشارکت بخش خصوصی و نیز خیران باید مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و یادآوری هفته دولت گفت: جهت تنظیم برنامه های این هفته، ادارات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار