ضیایی، فرماندار رودبار در دیدار و نشست مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان مطرح کرد:

رودبار قطب هاکی بانوان کشور است

علی رضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 جولای 2019 | 16:13 ب.ظ
رودبار قطب هاکی بانوان کشور است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار و نشست مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با وی گفت: رودبار با داشتن ورزشکاران و استعدادهای فراوان قطب هاکی بانوان کشور است. ضیایی استعدادهای فراوان بانوان رودباری را در رشته های علمی، ورزشی، اقتصادی، هنری و فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار و نشست مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با وی گفت: رودبار با داشتن ورزشکاران و استعدادهای فراوان قطب هاکی بانوان کشور است.
ضیایی استعدادهای فراوان بانوان رودباری را در رشته های علمی، ورزشی، اقتصادی، هنری و فرهنگی یادآور شد و گفت: رودبار قطب هاکی بانوان کشور است و هم اکنون سه تن از بانوان رودباری در کسوت بازیکن و مربی تیم ملی هاکی در رقابتهای آسیایی تایلند حضور دارند.
فرماندار همچنین گفت: زنان مسلمان نه تنها از حركت هاي اجتماعي و فعاليت هاي گروهي هيچگاه منع نشده اند بلکه اسلام عزیز و نظام اسلامی ما به زنان و جایگاه آنان در خانواده و اجتماع نگاه تعالی بخش دارند.
وی افزود: نقش زنان در پيش برد اهداف جامعه و توسعه سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادی انکار ناپذیر است و بانوان همگام با مردان در نقش های اجتماعی فعالند و دولت تدبیر و امید نیز در این زمینه گام های بلندی را برداشته است.
فرماندار با اشاره به حضور بانوان در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی گفت: در قالب کارگروه رفع موانع تولید علاوه بر پیگیری رفع مشکل تمام واحدهای تولیدی شهرستان رودبار، واحدهایی که بانوان در آن اشتغال دارند را نیز مورد رسیدگی و پیگیری قرار می دهیم.
وی همچنین یادآور شد: به عنوان یکی دیگر از خدمات دولت تدبیر و امید تلاش می کنیم استخر بانوان رودبار تکمیل و به بهره برداری برسد.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان هم در این دیدار گفت: در راستای توانمندسازی اقتصادی بانوان، طرح آموزش بانوان کارآفرین و صاحب ایده را با مشارکت جهاد دانشگاهی و تمرکز بر رشته های خاص اجرا می کنیم که نگاه خاصی هم به رودبار خواهد شد.
فاطمه رفیعی شیرایه با اشاره به رونق تولید به عنوان شعار و نقشه راه ترسیمی امسال گفت: از مراکز نظارتی تحت سرپرستی بانوان بازدید می کنیم و با احصاء مشکلات و موانع، تلاش می کنیم از مبادی استانی و ملی فعالیت واحدها را تسهیل و تقویت آنان را موجب گردیم.
وی افزود: ارتباطات خوبی با رودبار و جامعه زنان این شهرستان داریم و در این زمینه بازدیدها، نشست ها و ارتباطات مناسب با زنان فعال اقتصادی وکارآفرین شهرستان رودبار داریم و از واحد تولیدی پویا قطعه لوشان هم امروز بازدید کردیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار