ضیایی فرماندار رودبار در ستاد نماز جمعه لوشان بیان کرد:

فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه وحدت اجتماعی را موجب می گردد

علی رضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 جولای 2019 | 13:04 ب.ظ
فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه وحدت اجتماعی را موجب می گردد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در ستاد نماز جمعه لوشان گفت: فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه وحدت اجتماعی را موجب می گردد. وی افزود: نماز جمعه در نظام اسلامی ایران با نگاه معنوی و عمیق امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه می گردد و ما […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در ستاد نماز جمعه لوشان گفت: فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه وحدت اجتماعی را موجب می گردد.

وی افزود: نماز جمعه در نظام اسلامی ایران با نگاه معنوی و عمیق امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه می گردد و ما هم وظیفه داریم برای تقویت آن بکوشیم.

فرماندار گفت: تریبون نماز جمعه یکی از تریبونهایی است که در تقویت و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب موثر است و مردم به آن توجه دارند.

وی با بیان اینکه در شهرستان رودبار مفتخریم که چهار نماز جمعه در رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد برپا می گردد اظهار داشت: تاکید کرده ایم که مدیران و کارکنان در نماز جمعه حضور داشته باشند و گام نخست را هم از مسئولان شروع کرده ایم و شوراهای اسلامی و دهیاران هم اهتمام لازم را باید داشته باشند.

وی تاکید کرد: شرکت و حضور و پرشور و نشاط در نمازهای جمعه را از مدارس شروع کنیم و تا بازگشایی مدارس آموزش و پرورش برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم را داشته باشد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار