فلاح، فرمانده سپاه شهرستان رودبار خبر داد:

به مناسبت دهه کرامت یک باب مسکن محرومین در روستای شهربیجار رودبار افتتاح شد

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 جولای 2019 | 08:13 ق.ظ
به مناسبت دهه کرامت یک باب مسکن محرومین در روستای شهربیجار رودبار افتتاح شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسب گرامیداشت دهه کرامت یک باب مسکن محرومین با حضور سرهنگ فلاح فرمانده سپاه شهرستان رودبار و جمعی از معتمدین روستای شهربیجار بخش رحمت آباد و بلوکات این شهرستان به بهره برداری رسید. فرمانده سپاه شهرستان رودبار در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یک باب مسکن محرومین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسب گرامیداشت دهه کرامت یک باب مسکن محرومین با حضور سرهنگ فلاح فرمانده سپاه شهرستان رودبار و جمعی از معتمدین روستای شهربیجار بخش رحمت آباد و بلوکات این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یک باب مسکن محرومین به متراژ ۵۰متر با هزینه ۳۵ میلیون تومان در روستای شهربیجار به بهره برداری رسید.
سرهنگ جاوید فلاح با تقدیر از تلاش های حوزه بسیج فجر توتکابن، بسیج مهندسین و کمیته امداد شهرستان، گفت: بسیج و سپاه در راستای محرومیت زدایی گام های ارزشمندی برداشته و مسکڽ محرومین یکی از این اقدامات است که موجب رضایتمندی عمومی شده است.
وی از ساخت ۴۰مسکن محرومین در سال گذشته توسط بسیج و سپاه شهرستان خبر داد و افزود: قرار است در سالجاری ۵۰ واحد مسکن محرومین توسط سپاه و بسیج با کمک کمیته امداد و دیگر نهادها در شهرستان احداث شود.دیار زیتون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار