مسئولین رسیدگی کنند؛

در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه، کارگران داماش دست از کار کشیدند.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 11 جولای 2019 | 12:39 ب.ظ
در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه، کارگران داماش دست از کار کشیدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ کارگران آب معدنی داماش صبح امروز (پنجشنبه ۲۰ تیر ماه) در اعتراض به مطالبات مزدی پرداخت نشده؛ دست از کار کشیدند. کارگران شرکت آب معدنی داماش که مدتی است مدیریت آن تغییر کرده، می‌گویند که از فروردین ماه سال جاری تاکنون دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند. به گفته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ کارگران آب معدنی داماش صبح امروز (پنجشنبه ۲۰ تیر ماه) در اعتراض به مطالبات مزدی پرداخت نشده؛ دست از کار کشیدند.

کارگران شرکت آب معدنی داماش که مدتی است مدیریت آن تغییر کرده، می‌گویند که از فروردین ماه سال جاری تاکنون دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند.

به گفته یکی از این کارگران، تولید در این کارخانه از ابتدای ماه جاری به دلیل تامین نشدن مواد اولیه تولید متوقف شده است.

در ادامه این نیروی کار شرکت آب معدنی داماش گفت: از روز گذشته چهارشنبه کارفرما با تامین حداقلی مواد اولیه از کارگرانی که سه ماه دستمزد نگرفته‌اند و دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، درخواست کار کرده ولی ما کارگران خواستار حداقل بخشی ازطلب مزدیمان برای ادامه همکاری هستیم.

وی از مسئولان خواست هرچه سریعتر به مشکلات کارگران و کارخانه رسیدگی کنند.

در همین رابطه، روز ۱۵ تیرماه جاری محمد حیدری (سرپرست اداره کار شهرستان رودبار) با تایید سه ماه معوقات مزدی کارگران آب معدنی داماش وعده رسیدگی به مطالبات کارگران را داده بود.

او در مورد وضعیت شرکت گفته بود: تولید در این کارخانه به حداقل کاهش یافته است به طوری که کارگران کاری برای انجام دادن ندارند.

شرکت آب معدنی داماش از اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ پس از سه سال وقفه بابت بدهی‌های مالی از شرکت سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا به بانک ملی واگذار شد.ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار