محمدی، رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد:

با بهره برداری از سامانه‌های جدید الکترونیکی دیگر از کاغذ‌های جریمه استفاده نمی‌شود.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 9 جولای 2019 | 07:31 ق.ظ
با بهره برداری از سامانه‌های جدید الکترونیکی دیگر از کاغذ‌های جریمه استفاده نمی‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: با بهره برداری از سامانه‌های جدید الکترونیکی دیگر از کاغذ‌های جریمه استفاده نمی‌شود. وی افزود: از این پس جرایمی که افسران راهنمایی و رانندگی برای متخلفان صادر می‌کنند به صورت کامل با پیامک به شماره تلفن همراهی که صاحب خودرو هنگام گرفتن پلاک داده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: با بهره برداری از سامانه‌های جدید الکترونیکی دیگر از کاغذ‌های جریمه استفاده نمی‌شود.

وی افزود: از این پس جرایمی که افسران راهنمایی و رانندگی برای متخلفان صادر می‌کنند به صورت کامل با پیامک به شماره تلفن همراهی که صاحب خودرو هنگام گرفتن پلاک داده اند ارسال می‌شود و ارسال پیامک به معنی ابلاغ و اطلاع مالک از جریمه است.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه که اگر شماره تلفن همراه مالک خودرو بعد از ثبت در سامانه شماره گذاری تغییر یابد پیامک اعمال قانون را دریافت نخواهد کرد تصریح کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک شماره تلفن همراه جدید خود را در سامانه تعویض پلاک ثبت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار