فرماندار رودبار در اولین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سال جاری بیان کرد:

دانشگاهها و مدارس در پیشگیری از مصرف مواد مخدر نقش موثری دارند

F.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 6 جولای 2019 | 08:30 ق.ظ
دانشگاهها و مدارس در پیشگیری از مصرف مواد مخدر نقش موثری دارند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در اولین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سال جاری گفت: دانشگاهها و مدارس با رویکرد فرهنگی و جامعه هدفی که دارند در پیشگیری از مصرف مواد مخدر نقش موثری دارند. وی افزود: نقش دستگاههای آموزشی و فرهنگی بویژه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در اولین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سال جاری گفت: دانشگاهها و مدارس با رویکرد فرهنگی و جامعه هدفی که دارند در پیشگیری از مصرف مواد مخدر نقش موثری دارند.
وی افزود: نقش دستگاههای آموزشی و فرهنگی بویژه آموزش و پرورش بسیار مهم است و انتظار داریم کمیته های زیر مجموعه شورای فرعی، با جلسات مستمر و اقدامات اجرایی فعال تر گردند و اداره بهزیستی در بعد صیانت و توانمند سازی شرایطی فراهم نماید تا بهبود یافتگان به آغوش جامعه برگردانیم.
فرماندار خاطر نشان کرد: از همه دستگاهها و اقشار مردم به طور مسئولانه استفاده شود، مسائل بصورت ریشه ای پیگیری و آسیب ها به حداقل ممکن برسد و از ظرفیت امامان جمعه و جماعات، شوراها و دهیاران و گروههای مردم نهاد نیز در این زمینه بهره گرفته شود.
ضیایی یادآور شد: افغانستان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان است و با وجود اقدامات گسترده ای همچون انسداد مرزها ، حضور جان برکفان نیروی انتظامی ، سپاه و ارتش در حفاظت از مرزها اما از برخی گذرگاهها در مواردی مقادیری از مواد مخدر وارد کشور می شودکه باید در مسیر جلوگیری از ورود مواد به داخل کشور و سپس عرضه آن، با هم افزایی همه دستگاهها در سطوح مختلف ملی و محلی اقدامات موثر انجام دهیم.
فرماندار از نیروی انتظامی که در صف اول مبارزه با ورود و عرضه پدیده شوم مواد مخدر هستند تشکر کرد وی افزود: از دستگاه قضایی و مبادی امنیتی هم، در بعد همکاری و پشتیبانی از نیروی انتظامی قدردانی می کنیم.
وی در رابطه با خدمات انجمن NA از شهرداران و بخشداران خواست با هماهنگی شبکه بهداشت درمان و نیروی انتظامی، همکاری لازم را به عمل آورند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار