پور علی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در نشست ستاد ساماندهی اوقات فراغت بیان کرد:

غنی سازی مناسب اوقات فراغت افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را موجب می گردد

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 2 جولای 2019 | 18:15 ب.ظ
غنی سازی مناسب اوقات فراغت افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را موجب می گردد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اکبر پور علی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در نشست ستاد ساماندهی اوقات فراغت با بیان این مطلب افزود؛ ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از موضوعات اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان است که باید در تمام طول سال مد نظر قرار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اکبر پور علی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در نشست ستاد ساماندهی اوقات فراغت با بیان این مطلب افزود؛ ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از موضوعات اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان است که باید در تمام طول سال مد نظر قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد؛ اقدامات و برنامه ریزی های مناسب غنی سازی اوقات فراغت با هدف دست یابی به دو محور و هدف اصلی افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی مورد تاکید است.
پورعی یادآور شد؛ در موضوع اوقات فراغت همگرایی و تشریک مساعی دستگاههای اجرایی با هدف اجرای برنامه های خلاقانه جدید، ابتکاری و نوآورانه از اهم امور است.
وی با بیان اینکه با برنامه ریزی به دنبال کیفی کردن و غنی سازی اوقات فراغت در تمام مناطق شهرستان هستیم افزود؛ ادارات در اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت مکمل یکدیگر باشند و از موازی کاری بپرهیزند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار