حجت الاسلام ابراهیم عباسپور؛

برخورد قاطع و جدی در انتظار حرمت شکنان شب شهادت امام جعفرصادق(ع) در یکی از تالارهای شهرستان رودبار

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 29 ژوئن 2019 | 12:22 ب.ظ
برخورد قاطع و جدی در انتظار حرمت شکنان شب شهادت امام جعفرصادق(ع) در یکی از تالارهای شهرستان رودبار درفک خبر؛پس از انتشار خبر برگزاری جشن عروسی در یکی از تالارهای شهرستان رودبار در شب شهادت امام جعفرصادق(ع) مردم ولایتمدار و شهید پرور، امت حزب اللهی، جمع کثیری از هیئتی های شهرستان رودبار، خانواده های شهدا و… طی تماس های مکرر تلفنی با تحریریه زیتون خبر خواستار پیگیری و برخورد قاطع با خاطیان این […]

درفک خبر؛پس از انتشار خبر برگزاری جشن عروسی در یکی از تالارهای شهرستان رودبار در شب شهادت امام جعفرصادق(ع) مردم ولایتمدار و شهید پرور، امت حزب اللهی، جمع کثیری از هیئتی های شهرستان رودبار، خانواده های شهدا و… طی تماس های مکرر تلفنی با تحریریه زیتون خبر خواستار پیگیری و برخورد قاطع با خاطیان این هتک حرمت شدند.

پیگیری های خبرنگار زیتون خبر حکایت از پیگیری و در دستور کار قرار گرفتن موضوع توسط نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران، قضایی، انتظامی و اداره تبلیغات اسلامی به عنوان دبیر ستاد شئونات مذهبی شهرستان داشت.

در همین راستا حجت الاسلام ابراهیم عباسپور در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و ابراز نگرانی و تاسف از این حرمت شکنی، گفت: شدیدترین برخورد با مدیر تالار خاطی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پس از اعلام این خبر که جا دارد از انعکاس آن توسط کانال های خبری شهرستان تقدیر و تشکر شود، موضوع به صورت جدی پیگیری شد و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شدیدترین برخورد با خاطیان امر صورت می گیرد.

دبیر ستاد شئونات مذهبی رودبار، اضافه کرد: تقویم مناسبت های مذهبی بصورت مدون با همکاری و تعامل اماکن نیروی انتظامی تهیه و در اختیار تالارها قرار می گیرد که در این باره نیز تبلیغات اسلامی تقویم مذهبی که مناسبت ها و ایام الله ها در آن درج شده تهیه جهت بهره برداری در اختیار متولیان امر قرار گرفته است.

مردم ولایت مدار، خانواده شهدا، هیئات مذهبی شهرستان ضمن قدردانی از پیگیری های صورت گرفته درخواست برخورد جدی و قاطع با متخلفین هستند تا در آینده شاهد چنین هتک حرمت در شهرستان نباشیم.

#تکمیلی
⛔️با دستور قاطع دادستان و اقدام جدی پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی رودبار نیروی انتظامی رودبار صورت گرفت؛

پلمپ تالار هتک حرمت کرده به ساحت امام صادق(ع)

🔺تالار یکی از شهرهای شهرستان رودبار که در شب شهادت ششمین پیشوای شیعیان امام جعفرصادق(ع) با برپایی جشن به ساحت این امام همام اهانت کرده بود، با دستور قاطع دادستان شهرستان رودبار و اقدام جدی پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان رودبار پلمپ شد.

🔺پس از انتشار خبر هتک حرمت در شب شهادت امام جعفرصادق(ع) پیگیری و برخورد با مسببن در دستور کار نیروی انتظامی و متولیان امر قرار گرفت که سرانجام با دستور مقام محترم قضایی دادستان شهرستان و اقدام جدی پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی رودبار تالار مذکور پلمپ شد.

🔺برخورد جدی با مدیر تالار در دستور کار قرار دارد.

⛔️از پیگیری های دستگاه قضا بویژه دادستان شهرستان رودبار و نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی شده و خواستار برخورد جدی با مسببین این اهانت می باشیم.
🆔 @dorfakkhabar
📡 www.dorfakkhabar.ir
🌏 نشریه الکترونیکی درفک خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار