در مراسم تودیع مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی مطرح شد:

42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی امانتی است که از امروز به آقای سالاری سپرده می‌شود

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 25 ژوئن 2019 | 17:32 ب.ظ
42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی امانتی است که از امروز به آقای سالاری سپرده می‌شود درفک خبر؛ محمدحسن زدا در مراسم تودیع و معارفه خود که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مصطفی سالاری مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی و اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: 42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی امانتی است که از […]

درفک خبر؛ محمدحسن زدا در مراسم تودیع و معارفه خود که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مصطفی سالاری مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی و اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: 42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی امانتی است که از امروز به آقای سالاری مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی سپرده می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی سالانه 120 هزار میلیارد تومان درآمد دارد و 120 هزار میلیارد تومان نیز هزینه دارد و در واقع در جایگاهی قرار دارد که گردش مالی بسیاری در آن انجام می‌شود و این در حالی است که بودجه دولت در سالجاری 470 هزار میلیارد تومان است که این رقم از نفت، گاز و عوارض و مالیات تامین می‌شود، ولی درآمد تامین اجتماعی متکی به حق‌ بیمه‌ای است که توسط افراد پرداخت می‌شود.

سرپرست سابق سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این سازمان هم اکنون 72 هزار پرسنل دارد، که از این تعداد 22 هزار نفر در حوزه درمانی و 50 هزار نفر در حوزه بیمه‌ای فعالیت دارند. ضمن این که این سازمان هزار واحد بیمه‌ای دارد.

زدا افزود: سازمان تامین اجتماعی 540 شعبه، 300 کارگزاری و 200 شعبه اقماری دارد و در بخش درمان نیز 80 بیمارستان دارد و در واقع 350 واحد درمانی در کشور زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصادی نیز سازمان تامین اجتماعی پتانسیل بلقوه‌ای را دارد، به عنوان مثال در شستا و شرکت‌های زیرمجموعه آن فعالیت‌های اقتصادی زیادی انجام می‌شود.

سرپرست سابق سازمان تامین اجتماعی  با بیان این که در سال گذشته و برای نخستین بار 4 هزار میلیارد تومان سود در شستا برای تامین اجتماعی ایجاد شد، گفت: فعالیت اقتصادی سازمان تامین اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای است و این درحالی است که این سازمان طلب‌های زیادی نیز از دولت دارد.

زدا همچنین به حضور بانوان به عنوان نیروی شاغل در سازمان تامین اجتماعی، اشاره کرد و گفت: از 72 هزار نیروی شاغل 30 هزار نفر بانوان هستند، که نقش بسزایی را در امر خدمت‌رسانی دارند.

وی همچنین به 3میلیون و 200 هزار مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی، 14 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: 350 هزار نفر نیز از سازمان تامین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و هر ماه 350میلیارد تومان به عنوان بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.

سرپرست سابق سازمان تامین اجتماعی همچنین در ارتباط با بدهی دولت به تامین اجتماعی گفت: این رقم نیز حدود 80هزار میلیارد تومان است که البته اقداماتی برای وصول این مطالبات انجام شده است که امیدواریم هرچه زودتر دولت بدهی های خود را به این سازمان پرداخت کند و ما بتوانیم از بحران نقدینگی نجات پیدا کنیم.

زدا در پایان از آمادگی نیروهای سازمان تامین اجتماعی برای همکاری با مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: امیدوارم آقای سالاری در سازمان تامین اجتماعی نیز همانند سمت‌هایی که در گذشته داشته است موفق باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار