ماجرای عجیب؛

دستکاری آرای نمایندگان در انتخابات کمیسیون اصل نود توسط دو اصولگرا!!

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 ژوئن 2019 | 18:25 ب.ظ
دستکاری آرای نمایندگان در انتخابات کمیسیون اصل نود توسط دو اصولگرا!! فرهاد تجری، کاندیدای ریاست کمیسیون اصل نود، از مدیریت هیات‌رئیسه مجلس هنگام رای‌گیری برای انتخاب رئیس کمیسیون اصل انتقاد کرد و گفت: داود محمدی و پورمختار برگه‌های نمایندگانی را که به من رای داده بودند می‌گرفتند و خط می‌زدند. به گزارش درفک خبر؛ اعتمادآنلاین نوشت: صبح امروز انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود در دستور کار […]

فرهاد تجری، کاندیدای ریاست کمیسیون اصل نود، از مدیریت هیات‌رئیسه مجلس هنگام رای‌گیری برای انتخاب رئیس کمیسیون اصل انتقاد کرد و گفت: داود محمدی و پورمختار برگه‌های نمایندگانی را که به من رای داده بودند می‌گرفتند و خط می‌زدند.

به گزارش درفک خبر؛ اعتمادآنلاین نوشت: صبح امروز انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود در دستور کار نمایندگان بود. فرهاد تجری تنها کاندیدایی بود که از سوی هیات‌رئیسه مجلس برای ریاست کمیسیون اصل نود به صحن معرفی شد، اما در نهایت از 181 رای اخذشده،  81 رای کسب کرد و نتوانست به ریاست کمیسیون اصل 90 مجلس برسد.

تعداد بالای آرای باطله این انتخابات، اعتراض نماینده قصر شیرین را در صحن علنی مجلس به دنبال داشت و علی لاریجانی رئیس مجلس دستور داد شکایت تجری در هیات‌رئیسه بررسی ‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار