جمالی، نماینده مردم شریف رودبار در نماز جمعه این هفته شهر منجیل بیان کرد:

زیر ساخت ها در زمان زلزله با شتاب انجام شد./: من نمیتوانم همه را مشغول به کار کنم و مشکل اشتغال، کشوری است

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 21 ژوئن 2019 | 12:01 ب.ظ
زیر ساخت ها در زمان زلزله با شتاب انجام شد./: من نمیتوانم همه را مشغول به کار کنم و مشکل اشتغال، کشوری است درفک خبر/ دکتر جمالی در نماز جمعه منجیل ضمن ابراز تاسف بابت زلزله ۳۱ خرداد عنوان کرد: زیر ساخت ها در زمان زلزله با شتاب انجام شد. نماینده مردم شهرستان رودبار در پاسخ به درخواست امام جمعه منجیل در رابطه با آب شرب افزود: هر ۴ شهر شهرستان با مشکل آب شرب درگیر هستند. وی […]

درفک خبر/ دکتر جمالی در نماز جمعه منجیل ضمن ابراز تاسف بابت زلزله ۳۱ خرداد عنوان کرد: زیر ساخت ها در زمان زلزله با شتاب انجام شد.
نماینده مردم شهرستان رودبار در پاسخ به درخواست امام جمعه منجیل در رابطه با آب شرب افزود: هر ۴ شهر شهرستان با مشکل آب شرب درگیر هستند.
وی ضمن تشکر از سخنان حاج آقا خضری درباره سقوط پهباد آمریکایی اضافه کرد : قدرت دفاعی کشور به حدی است که کسی جرات ورود به حریم کشور را ندارد.
وی خاطر نشان کرد: همه میدانیم که گرفتاریهایی مثل تحریم و تهدید ، که کشور را درگیر کرده است بسیار هدفمند انجام شده بود تا مردم را به خیابان ها بکشند اما این حیله دشمنان هم به هدف ننشست.

جمالی افزود: روز های خوبی برای آینده برنامه ریزی شده و قطعا توانمندی های کشور و رهنمود های رهبری روز های خوب را خواهد آورد.
وی گفت: در بحث محیط بانان و کمیته امداد اقداماتی مثبتی انجام شده است.
دکتر جمالی همپنین در مورد بحث زیتون و سهمیه قیر هم ابراز امیدواری کرد که مشکلات حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: درباره تعویض لوله های اصلی آب شرب، کارها در حال انجام است و درباره سد دیورش هم اقدامات خوبی انجام شده تا همه شهرستان از آب شرب سالم استفاده نمایند
نماینده مردم شهرستان افزود: اوضاع کشور سخت است و بحث اشتغال را هم پیگیر هستیم.
وی همچنین اضافه کرد: لکه گیری خیابان هرزویل و جداول شهر منجیل در حال اقدام است و در بحث بهسازی ها در حال اقداماتی هستیم همچنین درباره ترانشه های شهرک بابائیان پیمانکار نیز انتخاب شده و در بحث رمپ هم چند روز گذشته جلساتی داشتیم و انشاالله حل خواهد شد.
در بحث جزیره منجیل هم اجازه سازه های بتنی را ندادند.
وی افزود : در مورد افزایش سرانه ورزش شهر منجیل هم اقداماتی در حال انجام است.
و تزریق منابع را برای مجتمع فرهنگی شهرک ایثارگران منجیل انجام خواهیم داد .
وی عنوان کرد: در کنار مسئولین شهری هستیم و اعضای شورای شهر بسیار زیاد پیگیر هستند و تشکر میکنم از فرماندار که میخواهیم همکاری بیشتری داشته باشند.
دکتر جمالی در بحث بیکاری افزود : من نمیتوانم همه را مشغول به کار کنم و مشکل اشتغال، کشوری است.
_سید حسین فتاحی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار