​سفارت ایران در لندن مورد تعرض طرفداران فرقه «شیرازی» قرار گرفت

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 9 مارس 2018 | 18:06 ب.ظ
​سفارت ایران در لندن مورد تعرض طرفداران فرقه «شیرازی» قرار گرفت توسط هواداران یک گروهک؛ ​سفارت ایران در لندن مورد تعرض طرفداران فرقه «شیرازی» قرار گرفت/فیلم درفک خبر : سفیر ایران در انگلیس دقایقی پیش تأیید کرد عده‌ای، سفارت ایران در لندن را مورد تعرض قرار داده‌اند. «حمید بعیدی‌نژاد»، سفیر ایران در انگلیس دقایقی پیش تأیید کرد عده‌ای، سفارت ایران در لندن را مورد تعرض قرار داده‌اند. […]
توسط هواداران یک گروهک؛

​سفارت ایران در لندن مورد تعرض طرفداران فرقه «شیرازی» قرار گرفت/فیلم

درفک خبر : سفیر ایران در انگلیس دقایقی پیش تأیید کرد عده‌ای، سفارت ایران در لندن را مورد تعرض قرار داده‌اند.

«حمید بعیدی‌نژاد»، سفیر ایران در انگلیس دقایقی پیش تأیید کرد عده‌ای، سفارت ایران در لندن را مورد تعرض قرار داده‌اند.

«بعیدی‌نژاد»، در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «دقایقی پیش تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم، در حال شعار علیه مقامات کشور، و لعن عایشه، ابوبکر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه دیده شدند. پلیس در محل حاضر است.»

فرقه شیرازی که از آنها به عنوان «شیعه انگلیسی» هم یاد می‌شود، تحت تاثیر فردی به‌نام سید صادق شیرازی است. طرفداران وی از جمله «یاسر حبیب»، صاحب شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای الفدک، عموما به نشر مطالب تفرقه‌برانگیز در جهان اسلام شهرت دارند.

در همین رابطه قاسمی سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد:  بلافاصله پس از وصول این خبر آقای دکتر عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید ایران را به سفیر انگلیس در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات های ایران در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.

سفیر انگلیس در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلیس گفت: پلیس ضدشورش انگلیس در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد. تمامی اقدامات لازم برای محافظت از جان دیپلمات های ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.

Video Player

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار