زادامیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار خبر داد:

در راستای توزیع عادلانه کمک های بهزیستی میان مددجویان در سال ۹۷ ،طبق نیاز خانواده های نیازمند کالا و یا مبالغ نقدی با ارائه مستندات به حساب آنها واریز خواد شد.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 15 ژوئن 2019 | 10:55 ق.ظ
در راستای توزیع عادلانه کمک های بهزیستی میان مددجویان در سال ۹۷ ،طبق نیاز خانواده های نیازمند کالا و یا مبالغ نقدی با ارائه مستندات به حساب آنها واریز خواد شد. بهرام زادامیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار در گفتگو با شکوفه های زیتون اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان مراسمات افطاری در مراکز مجوزدار بهزیستی با همکاری مرکز مهر و مرکز گل نرگس و با حضور مسئولین شهرستان رودبار برگزار شد. وی افزود: همچنین مراسم افطاری در تالار هزار و یک شب با حضور مددجویان […]

بهرام زادامیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار در گفتگو با شکوفه های زیتون اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان مراسمات افطاری در مراکز مجوزدار بهزیستی با همکاری مرکز مهر و مرکز گل نرگس و با حضور مسئولین شهرستان رودبار برگزار شد. وی افزود: همچنین مراسم افطاری در تالار هزار و یک شب با حضور مددجویان و خانواده های آنها با همت خیرین برگزار گردید.

زادامیری همچنین به سرکشی و توزیع افطاری در خانه مددجویان که به اتفاق معاون فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستانی صورت گرفت اشاره کرد و ادامه داد: طی سه دوره تعداد ۱۹، ۴۰ و ۷۰ سبد کالا در میان مددجویان توزیع گردید.

زاد امیری با تاکید بر توزیع عادلانه کمک های بهزیستی میان مددجویان در سال ۹۷ تصریح کرد: در این زمینه همکاران به مناطق و شهرها سرکشی می کنند و طبق نیاز خانواده های نیازمند کالا و یا مبالغ نقدی با ارائه مستندات به حساب آنها واریز می گردد.

وی به فطریه های جمع آوری شده از سوی بهزیستی شهرستان رودبار نیز اشاره نمود و اظهار داشت: در روز عید سعید فطر صندوق های جمع آوری ذکات و فطریه از سوی این اداره در تمامی مناطق و شهرهای شهرستان رودبار مستقر و نسبت به جمع آوری آنها اقدام شد و طبق سنوات گذشته کمک های جمع آوری شده با تشخیص دهیار، هیئت امنای مسجد یا شورای محل در بین نیازمندان همان منطقه توزیع گردید و مستندات آن به اداره بهزیستی ارائه شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار با اشاره به طرح CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه) اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری دهیاران و شوراهای روستاها در سطح شهرستان در حال انجام است و در این راستا اداره بهزیستی نشست های مختلفی را در روستاها با حضور شورا و دهیار برگزار می کند تا با استفاده از پتانسیل  آن نسبت به شناسایی نیازمندان اقدام نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار