مفقودی سه نفر در ارتفاعات درفک؛

تلاش امدادگران برای جستجوی مفقودین درفک بی فایده ماند

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 ژوئن 2019 | 20:34 ب.ظ
تلاش امدادگران برای جستجوی مفقودین درفک بی فایده ماند مفقودی‌های درفک رودبار دیلمانی هستند/جستجوهای امروز بی فایده بود به گزارش درفک خبر، عصر امروز یک گروه ۶ نفره از کارگران کارخانه سیمان دیلمان به ارتفاعات درفک رودبار صعود کردند اما سه نفر از این شش نفر در مسیر مفقود شدند. یک منبع مردمی ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: تلاش امدادگران برای پیدا کردن […]

مفقودی‌های درفک رودبار دیلمانی هستند/جستجوهای امروز بی فایده بود

به گزارش درفک خبر، عصر امروز یک گروه ۶ نفره از کارگران کارخانه سیمان دیلمان به ارتفاعات درفک رودبار صعود کردند اما سه نفر از این شش نفر در مسیر مفقود شدند.

یک منبع مردمی ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: تلاش امدادگران برای پیدا کردن این افراد که هم اکنون نیز ادامه دارد تاکنون بی فایده بوده است.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها برای پیدا کردن این افراد احتمالا به دلیل تاریکی هوا متوقف می‌شود و از فردا صبح جستجو برای پیدا کردن سه فرد مفقود شده از کارگران کارخانه سیمان دیلمان ادامه پیدا خواهد کرد.

ضمن درخواست از دامداران ، ییلاق نشینان  و گردشگران قله درفک جهت جستجوی افراد استدعا میشود در صورت مشاهده مفقودین مراتب را به هلال احمر و مسئولان ذی ربط اطلاع رسانی نمایند تا خانوادهایشان را از نگرانی بیرون بیاورند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار