مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

در ایام تعطیلی هفته گذشته؛ گیلان پذیرای بیش از 2 میلیون 200 هزار مسافر بود.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 8 ژوئن 2019 | 16:47 ب.ظ
در ایام تعطیلی هفته گذشته؛ گیلان پذیرای بیش از 2 میلیون 200 هزار مسافر بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ورود ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار مسافر به این استان در تعطیلات روزهای گذشته، گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از موزه ها و بناهای تاریخی گیلان بازدید کردند. شهرود امیر انتخابی با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ورود ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار مسافر به این استان در تعطیلات روزهای گذشته، گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از موزه ها و بناهای تاریخی گیلان بازدید کردند.

شهرود امیر انتخابی با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ خرداد ماه امسال و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر ۴۸۷ هزار و ۵۳۹ خودرو وارد استان گیلان شده است، اظهار کرد: دو میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۶۴ مسافر وارد استان گیلان شده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از دو میلیون و ۹۱۹ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان ثبت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان در ادامه به بازدید مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از موزه‌ها و بناهای تاریخی اشاره کرد و گفت: ۱۵ هزار و ۶۶۵ نفر از این مراکز بازدید کرده اند.

وی ادامه داد: بیشترین بازدید مربوط به قلعه تاریخی قلعه رودخان در شهرستان فومن با بیش از ۵ هزار نفر مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار