رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

۱۳۰۰ تن کلزا از مزارع گیلان استحصال می شود

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 1 ژوئن 2019 | 17:44 ب.ظ
۱۳۰۰ تن کلزا از مزارع گیلان استحصال می شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش سطح زیر کشت کلزا در این استان، گفت: امسال هزار و ۳۰۰ تن کلزا از مزارع گیلان استحصال می شود. علی درجانی در جلسه هماهنگی و رفع مشکلات کشاورزی رودبار با اشاره به افزایش سطح زیر کشت کلزا در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش سطح زیر کشت کلزا در این استان، گفت: امسال هزار و ۳۰۰ تن کلزا از مزارع گیلان استحصال می شود.

علی درجانی در جلسه هماهنگی و رفع مشکلات کشاورزی رودبار با اشاره به افزایش سطح زیر کشت کلزا در استان گیلان، اظهار کرد: در سال زراعی آینده سطح زیر کشت کلزا در استان گیلان به صورت کلی توسعه می یابد.

وی با بیان اینکه دانه کلزا ۴۰ تا ۴۵ درصد محتوی روغن قابل استحصال است، افزود: پیش بینی می شود امسال ۱۳۰۰ تن دانه روغنی کلزا در سطح ۸۵۰ هکتار از مزارع استان گیلان استحصال شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان همچنین در بازدید از مرکز عملیات اجرایی و کانون‌های مبارزه با ملخ مراکشی، گفت: ۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان رودبار مورد پایش قرار گرفته و حدود ۴۷۰۰هکتار آن سمپاشی و این آفت به صورت کامل کنترل شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار