یادداشت روز؛

تشکیل کارگروه توسط مسئولان رودبار و گیلان جهت تبدیل شدن رودبار به یک پایگاه و قطب گردشگری در گیلان و ایران آرزوی دیرینه ماست

بابک قلیزاده دارستانی
تاریخ انتشار: جمعه 31 می 2019 | 11:15 ق.ظ
تشکیل کارگروه توسط مسئولان رودبار و گیلان جهت تبدیل شدن رودبار به یک پایگاه و قطب گردشگری در گیلان و ایران آرزوی دیرینه ماست ‍ در حاشیه بازدید گردشگران از غار بی نظیر رشی در دنیا از توابع شهرستان رودبار با قدمت 200 هزار سال رسانه تحلیلی خبری درفک خبر با اشاره به بازدید گردشگران از غار تاریخی رشی که در ایران و دنیا با قدمت 200تا 250 هزارسال بی نظیر است و اینکه مسئولان رودبار چه تمهیداتی جهت […]

‍ در حاشیه بازدید گردشگران از غار بی نظیر رشی در دنیا از توابع شهرستان رودبار با قدمت 200 هزار سال

رسانه تحلیلی خبری درفک خبر با اشاره به بازدید گردشگران از غار تاریخی رشی که در ایران و دنیا با قدمت 200تا 250 هزارسال بی نظیر است و اینکه مسئولان رودبار چه تمهیداتی جهت درآمد زایی از قبل آن اندیشیده اند ؟ لازم دیدم نکاتی را بعرض برسانم .
شهرستان رودبار با آن همه سوابق تاریخی که این غار یک نمونه از آن است مسئولان این شهرستان چقدر توانسته اند با این همه مواهب خدادادی که به این مردم داده است در جهت درآمد زایی و اشتغال نخبگان وجوانان بیکار و حتی فراتر از آن درآمدی هنگفت بر اقتصاد فقیر آن بکار گیرند ؟

اگر این همه آثار و جاذبه های طبیعی و تاریخی در شهرهای دیگر ایران چرا دورتر در همین گیلان ما بود چه اتفاقی در این حوزه می افتاد ؟ کافیست به روستای تاریخی ماسوله نظری کنید که با دریافت عوارض و ورودی چه کارهایی در جهت حفظ و بهبود آن بکار بسته اند که چه حجم وسیعی از گردشگران با درآمد زایی را بخود جذب کرده است ؟
برای مکان های تاریخی رودبار تظیر تپه مارلیک ، تپه کلورز ، غار رشی و… و روستای تاریخی انبوه و جشنواره های محلی نظیر گل سوسن چلچراغ و جشن برداشت انارچینی انبوه و توت فرنگی سی دشت و آئین مال شوران کلیشم و… چقدر توانسته اید برای رودبار در آمد زایی کنید؟
برای حفظ آثار تاریخی نظیر پل خشتی لوشان ،پل انبوه ، درخت سرو هرزویل ،قلعه طاهر وزهره روبروی روستای لویه که در حال نابودی است .پل خشتی سیاهرود ، و دهها خانه های روستایی با سبک معماری زیبای این منطقه که به حال خود رها شده اند و آثار تاریخی دنیز گنبد منجیل که بطور کامل تخریب و ازبین رفته است چه برنامه ای داشته اید؟
مسئولان شهرستان رودبار بارها برایتان نوشتیم که رودبار با آن همه سوابق و مکان های تاریخی پتانسیل بالایی جهت جذب گردشگران با حفظ درآمدزایی دارد .تشکیل کارگروه این امربا حضور مسئولان رودبار و گیلان جهت تبدیل شدن این منطقه به یک پایگاه و قطب گردشگری در گیلان و ایران آرزوی دیرینه ماست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار