فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار درخصوص شایعات دزدی در یکی از بانک های رودبار گفت:

رزمایش اقتدار پلیس در قالب سناریوی فرضی سرقت مسلحانه از بانک در رودبار برگزار شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 28 می 2019 | 17:13 ب.ظ
رزمایش اقتدار پلیس در قالب سناریوی فرضی سرقت مسلحانه از بانک در رودبار برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در این رابطه گفت: حضور مأموران پلیس در سطح شهر به‌منظور نمایش توان عملیاتی نیروی انتظامی با اجرای سناریوی فرضی سرقت مسلحانه از بانک بود. سرهنگ فیضی با تکذیب خواندن شایعات افزود؛ خبر سرقت از بانک قوامین به هیچ عنوان صحت ندارد و همانگونه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در این رابطه گفت: حضور مأموران پلیس در سطح شهر به‌منظور نمایش توان عملیاتی نیروی انتظامی با اجرای سناریوی فرضی سرقت مسلحانه از بانک بود.

سرهنگ فیضی با تکذیب خواندن شایعات افزود؛ خبر سرقت از بانک قوامین به هیچ عنوان صحت ندارد و همانگونه که گفته شد مأموران پلیس در حال اجرای مانور و رزمایش اقتدار پلیس بودند.

سرهنگ حميدرضا فيضي گفت: این مانور با هدف نشان دادن توان و آمادگی بالای مأموران پلیس در مواجهه با سوژه های فرضی انجام شد.

فیضی افزود: از عموم همشهریان محترم درخواست می‌شود با حفظ خونسردی و همکاری با پلیس، به شایعات احتمالی مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار