واکنش امام جمعه شهرستان رودبار در خصوص شایعات انتقال پسماند پتروشیمی به لوشان:

برخی تصمیمات و خبرها نمک به زخم مردم شهرستان می پاشد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 25 می 2019 | 18:35 ب.ظ
برخی تصمیمات و خبرها نمک به زخم مردم شهرستان می پاشد ‍ حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار در دیدار شفائی، سردبیر شکوفه‌های زیتون با وی بیان نمود: برخی تصمیمات و خبرها نمک به زخم مردم شهرستان می پاشد. روزهایی که مردم منتظر شنیدن اخبار خوب در خصوص عوارضی، آزادراه و… هستند، انتشار خبر بازیافت پسماند پتروشیمی در لوشان تعجب برانگیز است. نگاه به شهرستان […]

‍ حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار در دیدار شفائی، سردبیر شکوفه‌های زیتون با وی بیان نمود:

برخی تصمیمات و خبرها نمک به زخم مردم شهرستان می پاشد.

روزهایی که مردم منتظر شنیدن اخبار خوب در خصوص عوارضی، آزادراه و… هستند، انتشار خبر بازیافت پسماند پتروشیمی در لوشان تعجب برانگیز است.

نگاه به شهرستان رودبار در نزد مسئولین استان و کشور باید از پسماند زباله به بهره گیری از ویژگی های بی بدیل این سرزمین تغییر کند.

هنوز مسئولان نتوانسته اند مشکلات ناشی از عبور راه آهن و آزادراه از سطح شهرستان که گریبان مردم و شهرداری ها را گرفته برطرف نمایند که اینک می خواهند مشکل جدیدتری را به آن افزون کنند.

مشکل عوارضی سالهاست مردم شهرستان رودبار را آزار می دهد اما آقایان بجای حل آن، صورت مسئله را پاک و وضع را از آن که بود بدتر کردند و مردم شهرستان که تاکنون برای تردد در استان خود مجبور به پرداخت عوارض بودند از این پس باید برای تردد در شهرستان خود نیز عوارض بپردازند.

از مسئولان می خواهیم در خصوص عبور آزادراه از سطح شهر و احداث رمپ ورودی به داخل شهر رودبار در مسیر قزوین_رشت به انتظارات و مطالبات مردم جامه عمل بپوشانند.

زیبنده زادگاه اولین شهید انقلاب اسلامی نیست که تا این حد غرق در مشکل باشد. برخی کوتاهی های مسئولین استان نسبت به شهرستان قابل توجیه نیست. راه ورودی گیلان در سطح شهر رودبار فاقد خط کشی است که این موضوع را امروز در سفر مدیرکل راهداری به شهرستان رودبار مطرح و متذکر شدم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار