تعداد خانه های هلال در روستاهای بالای ۲۰۰خانوار جمعیت به ۲۰۰خانه خواهد رسید

تاریخ انتشار: شنبه 25 می 2019 | 23:21 ب.ظ
تعداد خانه های هلال در روستاهای بالای ۲۰۰خانوار جمعیت به ۲۰۰خانه خواهد رسید معاون جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۳۳خانه هلال جدید در روستا‌های گیلان راه اندازی شود. درفک خبر/ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان امروز گفت: در زمان کنونی 167خانه هلال روستایی در گیلان فعال است که در صورت هماهنگی و همکاری بخشداری ها و دهیاری ها برای فراهم کردن […]

معاون جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۳۳خانه هلال جدید در روستا‌های گیلان راه اندازی شود.

درفک خبر/ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان امروز گفت: در زمان کنونی 167خانه هلال روستایی در گیلان فعال است که در صورت هماهنگی و همکاری بخشداری ها و دهیاری ها برای فراهم کردن ساختمان و امکانات اولیه امسال تعداد این خانه ها  به 200خانه خواهد رسید.

بهزاد پرستش با بیان اینکه در شرایط کنونی خانه های هلال روستایی جدید در روستاهای بیشتر از 200خانوار جمعیت راه اندازی می شود افزود: هدف از ایجاد این خانه ها، آموزش امدادهای اولیه به روستاییان و توانمند کردن جوامع روستایی در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه است.
وی اضافه کرد:در این برنامه امدادگران ضمن آموزش روستائیان، مناطق خطرآفرین روستا را شناسایی کرده و با آموزش و افزایش توانمندی روستاییان، آسیب پذیری جوامع روستایی را کاهش می دهند.
پ.ن: سهم شهرستان رودبار از این خانه ها؟؟؟
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار