همرمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر؛

بیانیه مشترک نداجا، سپاه، ناجا و بسیج شهرستان رودبار

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 24 می 2019 | 19:57 ب.ظ
بیانیه مشترک نداجا، سپاه، ناجا و بسیج شهرستان رودبار نشریه الکترونیکی درفک خبر بسم رب القاصم الجیارین باسلام به محضر قطب عالم امکان حضرت صاحب العصر و الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و درود بیکران به روح پرفتوح حضرت روح الله امام راحل عظیم الشأن و سلام به سلاله‌ی پاک نبوی و پرچمدار صبر و بصیرت علوی و فاطمی، رهبر عزیزتر از جانمان […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر

بسم رب القاصم الجیارین

باسلام به محضر قطب عالم امکان حضرت صاحب العصر و الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و درود بیکران به روح پرفتوح حضرت روح الله امام راحل عظیم الشأن و سلام به سلاله‌ی پاک نبوی و پرچمدار صبر و بصیرت علوی و فاطمی، رهبر عزیزتر از جانمان امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله) و خالصانه‌ترین تحیات الهی به پیشگاه شهدای عزیز و والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نظم و امنیت و اقتدار ایران اسلامی و جبهه‌های مقاومت و مدافع حرم و اخص خصوص چهارده شهید همیشه سرافزاز شهرستان رودبار در حماسه “فتح خرمشهر” حماسه‌ی جاودانه سوم خرداد، نشان از غیرت، عزت و ولایت مداری کسانی دارد که همنفس و همراه با ولی زمانشان، زمانه‌ی شان را، خودشان را و دشمنانشان را شناختند و بر آیین و طریقت قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) با التزام عملی فرمان امام راحل عظیم الشان را به منصه ظهور رساندند.
یادشان بخیر و نامشان ماندگار دلیر مردان و شیر زنانی که بافهم دقیق و بصیرتی مثال زدنی، فرمان امامشان را نصب العین قرار دادند. برایشان منصب، مسؤلیت، پست و مقام ملاک نبود، تکلیف و مرام ولاییشان آنها را از دیگر افراد متمایز می ساخت، با درک دقیق شرایط، برای خود و اطرافیان خود مأموریت و مسؤلیت تعریف می کردند، اسیر در بخشنامه ها و… نبودند تا ببینند هم گروهشان، همفکرشان و…. را چگونه می توانند یاری رسان باشند هرچند اگر دیگران از نداری و نگرانی، حیثیتش بر باد می رود،
آنان خود امید آفرین بودند در اوج پریشانی و ناامیدی جبهه های مختلف ایران عزیزمان، در عمل سرشار از امید بودند. کارشان مدبرانه بود، آنچه می گفتند باعملشان در تناقض نبود، گره گشا بودند.
آری امروز نیز فرزندان روح الله و بازوان پرتوان ولایت، کارشان باعقل است و عشق است و تدبیر، امیدآفرین است برای دوستان و یأس آور است برای دشمنان اسلام و انقلاب.
بشکند قلمهایی که با خبث باطنی ننوشتند و نمی نویسند که چه گذشت برفرزندان این انقلاب.
کور باد چشمانی که اقتدار نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتشی و سپاهی و ناجایی و بسیجی را نمی توانند ببینند.
خفه باد گلوها و حنجره هایی که ناامیدی و ترس و هراس را در جامعه ترویج می کنند.
ما نیروهایی نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان رودبار و نیروهای بسیج قهرمان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امامین انقلاب اسلامی و شهدای عزیز، اعلام می داریم باتمام وجود و توان و قوا آماده جانفشانی و همچنین خدمات رسانی و کمک در هر عرصه ای که امام عزیز و فرمانده معظم کل قوا بفرمایند هستیم. و نوکری و خدمت به مردم عزیز را خلعتی زیبا و ماندگار می بینیم.

عزت وسربلندی مردم و رضایت رهبر عزیز ما آرزوی همیشگی ماست.
شهادت که عزت ابدی است آرزوی ماست.

فرزندانتان را دراین شب های دعا و نیایش، ازدعای خیرتان فراموش نفرمایید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار