امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان:

اگر دشمن توان جنگ داشت دهها بار کشور ما را شخم زده بود

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 24 می 2019 | 12:51 ب.ظ
اگر دشمن توان جنگ داشت دهها بار کشور ما را شخم زده بود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: عملیات بیت المقدس کمر صدام را شکست و پشتیبانان سیاسی و مالی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: عملیات بیت المقدس کمر صدام را شکست و پشتیبانان سیاسی و مالی او پیشنهاد آتش بس دادند.

وی، با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر معجزه الهی بود، ادامه داد: خیانت بنی صدر باعث شد خرمشهر بعد از ۳۴ روز مقاومت مردم و رزمندگان سقوط کند اما با رشادت رزمندگان در عملیات بیت المقدس آزاد شد.

خطیب جمعه رودبار، با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، گفت: به شرایط رهبری در برجام عمل نشد و دشمن به دنبال آن است مشکلات را به سمت رهبری سوق دهد.

حجت الاسلام سیدمحمدی، ضمن دعوت مردم به راهپیمایی روز قدس، افزود: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام نفرت مردم نسبت به دشمنان، آمریکا و اسرائیل است.

وی ضمن گرامیداشت شبهای قدر، بیان داشت: شب زنده داری و حساب و کتاب اعمال در شبهای قدر مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان رودبار، با بیان اینکه امام علی(ع) پایبندی به اصول دین داشت، اظهار کرد: آن حضرت در برابر زیاده خواهی‌ها و ویژه خواری ها ایستاد و دست درازی ها از بیت المال را کوتاه کرد و نگذاشت بیت المال به بیت الحال تبدیل شود.

حجت الاسلام سیدمحمدی، در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه تصریح کرد: مذاکره نمی کنیم چون دشمن صادق نیست و فقط دنبال خریدن زمان است و هرچه به آنها فرصت بدهیم پر رو تر می شوند‌. جنگ هم نمی شود چون اهل جنگ نیستیم، اهل دفاع هستیم، اگر دشمن توان جنگ داشت دهها بار کشور ما را شخم زده بود.

وی، در ادامه خواستار پاسخگویی مسئولین استان نسبت به حق و حقوق شهرستان در بحث راه آهن و تجدید نظر مسیر آزاد راه شد و تکمیل هرچه سریعتر ساختمان پزشکی قانونی رودبار را خواستار شد.

امام جمعه شهرستان رودبار، از عدم فعالیت اداره انتقال خون گلایه کرد و گفت: ساختمان انتقال خون رودبار سه بار افتتاح شده و خبری از فعالیت آن نیست و اخیرا هم باخبر شدیم تجهیزات آن را در حال منتقل کردن هستند که نگذاریم عمل فقیر کردن شهرستان رودبار به نتیجه برسد./زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار