قابل توجه متقاضیان کار؛

آزمون استخدامی در نهاد ریاست جمهوری خرداد ماه انجام خواهد شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 23 می 2019 | 17:53 ب.ظ
آزمون استخدامی در نهاد ریاست جمهوری خرداد ماه انجام خواهد شد درفک خبر/ ثبت‌نام در آزمون استخدامی در دستگاه‌های وابسته به نهاد ریاست جمهوری از پنجم خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۱ خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد. برخی از نهادهای علمی – تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری قصد دارند با توجه به مجوزهای استخدامی برای تأمین سرمایه انسانی متخصص و […]

درفک خبر/ ثبت‌نام در آزمون استخدامی در دستگاه‌های وابسته به نهاد ریاست جمهوری از پنجم خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۱ خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد.

برخی از نهادهای علمی – تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری قصد دارند با توجه به مجوزهای استخدامی برای تأمین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز به صورت قراردادی آزمون استخدامی برگزار کنند.

ثبت‌نام در این آزمون از پنجم خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۱ خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در آزمون، مدارک مورد نیاز و منابع آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

هزینه این آزمون ۷۵ هزار تومان اعلام شده که از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ها قابل پرداخت است.

کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و آزمون روز جمعه ۳۱ خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار