ضیایی فرماندار رودبار در نشست هماهنگی مراسم نیمه خرداد اظهار داشت:

چهارده خرداد روز وصال یار و فراق یاران است/ راه و سیره امام جاودانه است

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 23 می 2019 | 11:54 ق.ظ
چهارده خرداد روز وصال یار و فراق یاران است/ راه و سیره امام جاودانه است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست هماهنگی مراسم نیمه خرداد گفت: چهاردهم خرداد سال 68 روز وصال یار و فراق یاران است. وی افزود: مردم ايران عاشق امام بودند و در ایام ارتحالش از سویدای دل برایش اشك مى ريختند. فرماندار گفت: خبرگزاريهاى رسمى جهان استقبال كنندگان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست هماهنگی مراسم نیمه خرداد گفت: چهاردهم خرداد سال 68 روز وصال یار و فراق یاران است.
وی افزود: مردم ايران عاشق امام بودند و در ایام ارتحالش از سویدای دل برایش اشك مى ريختند.
فرماندار گفت: خبرگزاريهاى رسمى جهان استقبال كنندگان امام خمینی(ره) در سال 1357 را 6 ميليـون نفر و تشـييـع کنندگان را تا 9 ميليـون نفر تخمين زدند که کاملا بی نظیر است.
ضیایی یادآور شد: راه و سیره امام جاودانه است و او حقيقتی هميشه زنـده و فناناپذير است.
وی همچنین قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را مبداء و سرآغاز انقلاب اسلامی دانست که منشاء تحولات وسیع داخلی و بین‌المللی شد.
فرماندار گفت: امام راحل روز ۱۵ خرداد را چون عاشورا روز عزای عمومی ملت مظلوم ایران دانست.
ضیایی یاد شهید پیشتاز انقلاب و قیام پانزده خرداد را گرامی داشت و گفت: امام خمینی(ره) در باره شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری فرمودند: من این سید را از فرزندم بیشتر دوست داشتم.
ضیایی یادآور شد: شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری فخر رودبار و گیلان است که با مبارزه بی امان خود با رژیم مستبد پهلوی و نثار خون خود روند مبارزه و پیروزی انقلاب را شتاب بخشید.
امام جمعه رودبار هم گفت: بازخوانی اندیشه امام و محتوا سازی برای نقشه راه آینده را مد نظر قرار دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی افزود: رهبر معظم انقلاب خیلی حساسیت دارند که اندبشه امام در جامعه و دنیا و مخصوصا برای جوانان و نسل آینده گفته شود.
وی یادآور شد: امام سال 42 در اوج قربت قدرت داشت و حتی مامورانی که وی را می بردند دلداری و دعوت به آرامش می کرد.
سید محمدی تاکید کرد: همانند امام در مقابل لشگر کشی و ناوکشی آمریکا قالب تهی نکنیم و محکم بایستیم آنها عقب نشینی می کنند.
وی همچینین با تجلیل از مقام والای شهید سید یونس حسینی رودباری گفت: در شان این شهید نیست که بی تفاوت رفتار کنیم بلکه نسبت به تبیین این شهید باید تلاش کنیم.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: چهاردهم و پانزدهم خرداد از رویدادهای ماندگار و تاریخی ایران است که هیچوقت فراموش نخواهد شد.
منوچهر جمالی افزود: روز قدس را به عنوان یادگار امام و روز بسیار مهمی که همه دوستان و دشمنان انقلاب مد نظر قرار دارند همانند همیشه با همدلی و اتحاد و انسجام و حضور پر رنگ خود ویژه نمائیم.
وی همچنین از از مسئولان خواست در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند تا کمبودها رفع گردد و مردم در سختی نباشند.
در این نشست همچنین امام جمعه رستم آباد، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی مطالبی را بیان کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار