‌همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد؛

همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم و مجریان سفیران سلامت بخش رحمت آباد وبلوکات

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 می 2019 | 19:54 ب.ظ
همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم و مجریان سفیران سلامت بخش رحمت آباد وبلوکات همایش تجلیل از حافظان جزء 30 قران کریم و سفیران سلامت و همچنین مدیران و مربیان کانون های ورزشی آموزش وپرورش منطقه رحمت آباد وبلوکات برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات، همایش تجلیل از حافظان جزء 30 قران […]

همایش تجلیل از حافظان جزء 30 قران کریم و سفیران سلامت و همچنین مدیران و مربیان کانون های ورزشی آموزش وپرورش منطقه رحمت آباد وبلوکات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات، همایش تجلیل از حافظان جزء 30 قران کریم و سفیران سلامت و همچنین مدیران و مربیان کانون های ورزشی با حضور رئیس، معاون پرورشی و تربیت بدنی و معاون پشتیبانی و کارشناسان اداره و مدیران مدارس و مربیان کانون های ورزشی در سالن اجتماعات سردارجنگل توتکابن برگزار شد. در این دو طرح که با عنوان طرح نهضت ملی حفظ سی جزء قرآن کریم و سفیران سلامت با شعار “پوشش همگانی سلامت با مراقبت های اولیه ی بهداشتی” در سطح منطقه برگزار شد، در بخش کانون های ورزشی به تعداد 6 نفر، در بخش سفیران سلامت به تعداد 24 نفر و در بخش حفظ قرآن به تعداد20 نفر از منتخبین تجلیل به عمل آمد و جوایز اهداء گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار