🏮انتقاد شدید اللحن استاندار گیلان در جلسه مدیریت پسماند:خروجی جلسات مدیریت پسماند گیلان تاکنون بی‌نتیجه بوده است/ مردم هیچ رضایتی در مقابله با بحران سراوان ندارند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مارس 2018 | 11:21 ق.ظ
🏮انتقاد شدید اللحن استاندار گیلان در جلسه مدیریت پسماند:خروجی جلسات مدیریت پسماند گیلان تاکنون بی‌نتیجه بوده است/ مردم هیچ رضایتی در مقابله با بحران سراوان ندارند به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر: سالاری صبح امروز در جلسه تخصصی پسماند استانداری گیلان با اشاره به معضل سراوان اظهار کرد: قول‌هایی به مردم داده‌شده اما هنوز اجرایی نشده است. وی بابیان اینکه مشکل حل زباله در سراوان پول نیست افزود: حل موضوع سراوان مدت‌ها هست شروع‌شده و چندین جلسه در رابطه با آن در […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر: سالاری صبح امروز در جلسه تخصصی پسماند استانداری گیلان با اشاره به معضل سراوان اظهار کرد: قول‌هایی به مردم داده‌شده اما هنوز اجرایی نشده است.

وی بابیان اینکه مشکل حل زباله در سراوان پول نیست افزود: حل موضوع سراوان مدت‌ها هست شروع‌شده و چندین جلسه در رابطه با آن در حوزه مدیریت پسماند و تأمین برگزارشده اما هیچ اتفاقی در آن نیفتاده است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه جلسات در حوزه مدیریت پسماند برای کار هست گفت: هیچ پیشرفتی در حوزه مدیریت پسماند زباله از دستگاه‌ها دیده نمی‌شود.

وی بابیان اینکه مجوزها در رابط با سراوان بسته‌شده و مشکل مالی نیز وجود ندارد افزود: اکنون‌که وقت اجرای پروژه هست اعلام می‌شود ساخت ابنیه با کیست که این موضوعات برای گذشته است.

استاندار گیلان بابیان اینکه در حوزه مدیریت شیرابه‌ها درگذشته بحث شده اما هیچ کاری در رابطه با آن انجام‌نشده است افزود: نمی‌توان با پخش پاورپوینت در حوزه مدیریت زباله کارکرد و مردم نیز از ما چنین کاری را قبول ندارند.

سالاری بابیان اینکه صرف گفتن تفکیک زباله به معنای تفکیک زباله نیست گفت: نه مکانیسم آموزشی در رابطه با زباله و تفکیک آن داشته‌ایم و نه مکانیسمی دقیقی برای تنبیه و تشویق پیمانکاران برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با بر حق شمردن تجمعات مردم در سراوان گفت: به مردم قول همکاری داده‌اید و نباید دست‌به‌دست کنید و وقتی برای مدارا کردن نداریم.

استاندار بابیان اینکه بخشی از کار در سراوان انجام‌شده گفت: اقدامات انجام‌شده در سراوان به‌هیچ‌وجه رضایت‌بخش نیست و مردم از ما رضایت ندارند.

سالاری با تأکید بر اینکه نباید برای حل مشکلات زیست‌محیطی مردم تعلل کرد گفت: یا باید برای انجام کاری مجوزهای لازم را گرفت و یا اگر می‌بینید مشکل حل نمی‌شود فکر دیگری باید در رابطه با آن بشود.

وی بابیان اینکه باید بهترین راه را برای حل مشکل پسماند در پیش‌گرفته شود گفت: مردم هیچ‌وقت با تعلل ما کنار نخواهند آمد و باید موضوعات پسماند در استان ازجمله سراوان به‌زودی جل و فصل شود.

استاندار با تأکید بر اینکه شیوه اجرایی در مدیریت پسماند هیچ نتیجه‌ای نداشته گفت: باید مصوبات جلسات مدیریت پسماند در هر جلسه‌ای ارزیابی شود و هر شهرستان به‌صورت مستقل مشکلاتش طرح و در همان جلسه حل شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار