فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

18 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، در رودبار کشف شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 21 می 2019 | 07:11 ق.ظ
18 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، در رودبار کشف شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامي رودبار از كشف 19 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودرو‌هاي عبوري به يك دستگاه خودرو سواري پرايد مشكوك شده و براي بررسي بيشتر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامي رودبار از كشف 19 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودرو‌هاي عبوري به يك دستگاه خودرو سواري پرايد مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از اين خودرو 19 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود كشف شد.
وي تصريح كرد: در اين راستا متهم 37 ساله دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با بيان اينكه اعتياد زيبايي‌هاي زندگي را به يغما مي‌برد خاطرنشان كرد: سرمنشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي همچون طلاق، انحراف اخلاقي و نزاع‌هاي خانوادگي اعتياد است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار